Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormoonikierukan asennuksen jälkeinen tarkistus (3-4kk) KÄVITTEKÖ??

Vierailija

Eli tarvitseeko raahautua (järjestää lasten hoito ym.) tarkistuttamaan, vuotoa ei enää ole, mies ei valita langoista, joskus kyllä ne väittää tuntevansa, mutta ei haittaa... Eli onko tarkastus ylieinen tapa ja tärkeä??

Kommentit (10)

Vierailija

Ei tullut edes mieleen jättää käymättä. Mulla tosin lyhennettiin niitä lankojakin samalla, mut olisin mennyt muutenkin. Ihan vaan tarkistuttamaan että se on siellä niinkun pitääkin.

Vierailija

varmistettiin että kierukka kunnolla paikallaan. Lisäks jouduin raskaustestin tekemään, kun laiton jälkeen ei ollut kuin yhdet kuukautiset ja niistäkin oli liki 2kk aikaa.

Onhan se kiva tarkistuttaa, että kaikki kunnossa...

Vierailija

No se riippuu ihan ihmisestä. Mulla on ollu tätä ennen kuparikierukka kaks kertaa ja mun kroppa kyllä hylkii aika kauan vierasesineitä =)

Ei vaan se kait johtuu mulla siitä, et on tosi pieni kohtu. Eli esikoisen jälkeen makasin koko päivän supistusten kourissa sängyssä kun kierukka laitettiin. Keskimmäisen jälkeen sama juttu.

Nyt kolmannen jälkeen mulle sit laitettiin toi hormonikierukka (vuosi synnytyksestä vähän reilu) ja supisteli monta päivää. Kipulääkettä popsin ja kärsin silti. Mulla laitettiin menkkojen loppuvuotojen aikaan tää kierukka ja vuotoja ei tullut yhtään kierukan laiton jälkeen.

Vuodot on muutenki ollut tiputtelua ja mulla olis tosiaan nyt se 3kk tarkastus edessä. Lankoja on pakko lyhentää ku meillä on tuo seksi semmosta arpapeliä, että sattuuko miestä vai ei... oon ku mikäki mustaleski ;-) hih... Mut mulla on ollu semmosta kirkasta vuotoa joka ikinen päivä ja joudun käyttään pikkuhousunsuojia joka päivä sen takia, onkohan mulla tulehdus?

Vierailija

Mun pitäisi lähteä reissuun melkein samantien, kun kierukka laitetaan. Siis ihan parin tunnin sisällä, ja reissu kestää viikonlopun yli... kääk! Parempaakaan aikaa en saanut, enkä enää malttaisi siirtää laittoa kuukaudella.

Eli supisteliko, särkikö, vuositteko pahasti samana ja seuraavina päivinä?

Uusimmat

Suosituimmat