kokemuksia minipillereistä?

Vierailija

vuotohäiriöitä? painonnousua, aknea? mielialanvaihteluita? resepti kourassa harkitsen apteekkiin menoa, yhdistelmät kk sitten terveyssyistä lopettaneena ja kumien kanssa tuhrailuun turtuneena. kokemuksia puolesta ja vastaan?

Kommentit (14)

Vierailija

jatkuvaa vuotoa, vuoden kuljin rätti pe****ssä ennen kuin ymmärsin vaihtaa merkkiä. Nyt Femilarit käytössä ja kuukautisia ei tuu ollenkaan.

Vierailija

sinä ajassa olin tulla hulluksi, mieskin pyysi lopettamaan niiden syönnin. Jatkuva ahdistus, huusin, karjuin ja raivosin. En ollut oma itseni. Cerazette mullakin...

Vierailija

mulla taas jäi vuodot heti kokonaan pois. eli hyvät on paitsi että ei sitten tiedä varmaksi onko raskaana vai ei. nyt 4s liuska menos.

Vierailija

Ihan hyviä kokemuksia. Pitää muistaa ottaa suht samaan aikaan päivästä, eikä taukoja pidetä. Mulla ei ollut juuri mitään sivuvaikutuksia, ei aknea tms, ei välivuotoja eikä muutakaan. Kaikista e-pillereistä sain tosi pahoja sivuvaikutuksia ja verenpaine nousi.

Vierailija

Minipill- merkkiset eikä ole muita hankaluuksi ollut kuin että kierto lyheni 24 päivän pituiseksi ja finnejä tulee vähän enemmän. Muuten on sopineet hienosti.

Vierailija

tiputtelua tai runsasta kuukautisvuotoa koko ajan, pari kertaa on ollut noin viikon tauko. Ei muita sivuoireita mutta taidanpa lopettaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat