Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä edullinen äitiysuikkari?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli hakusessa olisi äitiysuikkari, oisko vinkkejä, mistä sellaisen löytäisin? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija

Itse löysin viime kesänä alesta kivat bikinit, joissa kuppi ja rinnanympärys riittää vielä näin loppuraskaudestakin. Pöksyjen reuna tietysti jää mahan alapuolelle, mikä ei haittaa yhtään.

Vierailija

Minäkin etsin viime syksynä äitiysuikkaria ja totesin ne tosi kalliiksi. Niitä kun ei voi myydä eteenpäin (en halua edes tarjota ilmaiseksi kenellekään näin henk.koht. tuotetta). Ja tiesin tämän olevan viimeinen raskaus, joten olisi kertakäyttöinen. H&M:ltä sitten löysin kivan. Yläosa on sellainen, että menee masun päälle mukavasti ja alaosa on bikinimallinen. Mielestäni ne maksoivat 9,90 ¿ / kpl. Eivät ainakaan enempää. Ajattelin, että kestää sen ajan minkä kestää (en luota henkan ja maukan vaatteiden laatuun). Olen kokoa 36, mutta ostin koon 38. Nyt on viikot 38+1 ja hyvin on puku kestänyt, vaikka viikottain käytän. Pari pidempää kylpyläreissuakin on tehty. Kokovalinta osui nappiin, yläosa menee vielä masun päälle. 36 ei varmaan menisi, vaikka pienimasuinen edelleen olen. Hyvä hinta / laatusuhde!

Vierailija

Minulta löytyy lähes käyttämätön (edellinen omistaja käyttänyt kerran kylpyläreissulla, itse en koskaan) kokoa s tai 36, en muista. Olen ymmärtänyt, että kaupassa on aika kalliita. Itse olen omaa tarpeetonta uikkaria myymässä pois.

t.hannah81

Uusimmat

Suosituimmat