Vaadinko ystäviltäni liikaa?

Vierailija

Minusta olisi kiva käydä muutaman kerran vuodessa baarissa. En oikein viihdy näissä ns. bilehile-yökerhoissa, missä soi listahitit ja MTV-musiikki. Olen raskaamman musiikin ystävä.

Ystäväni taas viihtyvät juuri noissa yökerhoissa ja silloin tällöin olenkin lähtenyt mukaan. Lopputulos on se, että minä istun pöydässä yksinäni laukkuvahtina kun muut tanssivat (en itse tykkää tanssimisesta).

Nyt synttärini lähestyvät jälleen ja ehdotin, että josko mentäisiin paikkaan missä minä viihtyisin. " Mut ei sitä heviä jaksa..." , " Mä vaan en tajua miks pitäis istua baarissa kun vois tanssia!" , " Mennään mieluummin vaikka Baarikärpäseen, siellä kaikki viihtyy!" ...

Itse tykkäisin istua baarissa, kuunnella heviä/rockia ja vaikka pelata bilistä. Olisi kiva joskus ihan tyttöporukalla harrastaa tuotakin, mutta ilmeisesti se on liikaa vaadittu edes joskus.

Vai onko?

Kommentit (2)

Vierailija

Tai no, ei tietenkään keneltäkään voi vaatia mitään, mutta ainakin meidän kaveripiirissä vaihdellaan " bilepaikkoja" .

Viimeksi kaverini piti synttärit niin, että ensin söimme hienossa ravintolassa ja sitten siirryimme hänen valitsemaansa yökerhoon.

Useimmiten valtaosa kavereista saa tahtonsa läpi ja menee perusdiskoon, mutta joskus sitten lähdetäänkin karaokeen ja bilistä pelailemaan!

Ehdottomasti minusta pitäisi vähän joustaa varsinkin syndesankarille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat