Tunsiko kukaan sitä Levilllä häämatkalla häkään kuollutta paria?

Vierailija

Järkyttävä juttu! Nainen oli saanut yhteyden hätäkeskukseen, mutta tuupertui lattialle kesken puhelun. Iltasanomissa tänään.

Kommentit (7)

Vierailija

a) tuli voi kehittyä niin rajuksi ihmisten nukkuessa, ettei sitä huomaa ennenkuin on kehittynyt valtava kuumuus eikä ole omin keinoin sammutettavissa

b) savukaasut ml. häkä on todellakin niin nopeasti tappavaa, että tajuissaan ja selkeästi ajatteleva ihminen ei pysty pelastautumaan jos jää soittamaan eikä ryntää saman tien ulos.

Hirveän surullinen asia, mutta koska siitä on näin kirjoitettu minä aion lukea jutun ääneen miehelleni. Valitettavasti meillä mies ei suostu kiinnittämään palohälyttimiä kattoon (tekee ikävät reiät vastaremontoituun pintan) - ja NORMAALIOLOISSA MINULLA ON LOPUTON perusteleminen ja keksusteleminen aiheesta joka loppuu siihen että asia jää ennalleen. Traaginen juttu, mutta koska siitä kijoitetaan näin, minä luultavasti saan palohälyttimet asennettua oikein ja tarkastettua tällä viikolla. Haaskalintuja ovat ne jotka ostavat s. kurosen kirjan

Vierailija

itse olen kanssa miettinyt pienessä päässäni sitä että mitä jos me oltaisiin oltu mökkeilemässä ja ja ja... Hui, todella pelottavaa miten nopeasti tulipalo voi levitä. haaskaa tuosta tekee se että tunsiko kukaan - mitä väliä sillä on.

Vierailija

varmaan heräisi jo savunhajuun. No todistettavasti tällä viikolla moni ei ole herännyt ajoissa, eli antaa ajattelemisen aihetta miksi itse heräisi. meillä vielä 3 lasta, eli voi pohtia sitä kuinka todennäköistä on että 5 henkeä ehtii pelastautua

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat