Nyt pinoon kaikki liikennetörttöilyt, mitä olette tehneet!

Vierailija

Mulla 20v. ollut ajokortti, ajan n. 20000km/v ja takana on parit ylinopeussakot, yksi peräänajo, yksi ulosajo (auto lunastukseen), yksi pyöräilijän päälle ajo, lisäksi yksi ajanut ojaan kun tulin kolmion takaa. Onko teidän mielestä paljon?

Kommentit (8)

Vierailija

Pari kertaa oon ajanut auton liian lähelle aitaa parkkipaikalla ja töytäissyt sitä. Oon ajanut välillä pitkät päällä, kun olen ne vahingossa laittanut. Myöskin pyyhkimet saattaa kuivallakin säällä ruveta pyyhkimään, kun kädellä ne vahingossa töytään pyyhkimään. Huoltoasemalla olen pyörinyt muutaman kerran ympyrää, kun en muistanut kummalla puolella tankki on.

Mitenkään pahemmin en ole onneksi törttöillyt.

Tutkaan olen ajanut, mutta en saanut sakkoja eikä mua edes pysäytetty. En ole koskaan joutunut puhaltamaan.

Vierailija

MUTTA kun sain kortin, niin pari töppäystä olen kyllä tehnyt. Kortti oli ollut varmaan vajaan kk ja ajelin sivutietä, tiellä oli paljon loskaa ja nopeus liian korkea säähän nähden. Auto vain luisui kauniisti penkalle enkä voinut tehdä mitään. Oli aika syvällä hangessa, mutta muutama mies tuuppsi sen pois sieltä =).

Kerran, olisiko kortti ollut vuoden kävin kaupassa ja ajatuksissani olin jättänyt auton vapaalle enkä myöskään muistanut laittaa käsijarrua päälle. No, kuulin kauppaan, kun joku tuli kauhistelemaan, " sininen auto valui itsestään tielle ja kyydissä oli vielä pieni lapsi" , nooh, menin ulos kaupasta ja autoni oli penkassa toisella puolella tietä. Kyydissä ei onneksi ollut pientä lasta ja oli pysähtynyt hankeen ilman lommoja. Voitte uskoa, ettei moista vahinkoa enää tapahdu minulle =))).

Nyt kortti ollut jo 17-vuotta enkä todellakaan ole ajanut " oikeaa" kolaria.

Vierailija

Ajan myös n. 20-50 tkm/v. Ylinopeussakkoja muutama, katsastamattomalla autolla ajosta yms sakkoja, mutta kolaroinut en ole auton kanssa. Nopeusennätys 198 km/h.

Moottoripyörän olen lähes lunastanut eli ajanut vähän reippaammin ja kaatunut. Nopeusennätys 210 km/h.

Vierailija

Ja olen koko sinä aikana ajanut yhteensä ehkä tuon 20 000 km. Ei ole omaa autoa.

Kauheesti en ole töppäillytkään.

Kerran ajoin ison kiven yli, niin että helmapellit vääntyi ja kuskin ovi ei enää auennut.

Pari kertaa olen parkkihallissa peruuttanut sivupeilit hajalle, siis liian läheltä tolppaa.

Sakkoja en ole saanut ikinä, tosin parit parkkisakot olisin kyllä ansainnut. Ja pari kertaa olen liittymästä leikannut toisen auton eteen, sillai " läheltä piti" .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat