ENSIKOIDEN HÄMEENLINNATREFFIT!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aattelin nyt laittaa ihan oman pinon noille treffeille, ettei tukita tuota normipinoa!

Elikkäs vika ehdotus on 5.3 tai 6.3?

napero

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Juu, me tullaan hämppälinnaan ja Rosso on varmaan hyvä paikka. Meillä alkaa just tuolloin 6.3. muskari aamusta, mutta kyllä me päivällä voidaan lähteä silloinkin. Mutta maanantai olis kyllä parempi. Päättäköön muut, meille käy mieluummin miten vain... ;o)

Amy ja Emmi taas ihan pihalla

Vierailija

mekin voitais simppiksen kanssa miettiä osallistumista:) tuo maanantai olis meille parempi kun tiistaina on isin synttärit ja sillon varmaan anoppilassa joku kahvitus tms...

tikru ja simppis

Vierailija

Ettei tipu kauheasti.

Mä nyt pistän tähän ohjetta sieltä asemalta (juna-asema). Elikkä Hämeenkatu " päähän" , jossa valoristeys, siitä oikealle, tulee oik terveysasema, sen ohi, tulee " joki" siitä yli, suoraan mäkeä ylös Raatihuoneenkatu ja sitä niin pitkälle kun tulee tori ja sitten mäkeä alas, ennen kävelykatua, siinä on pankki Nordea vasemmalla puolella (Kasarmikatu) ja sit taitaa jo näkyäkin Rosso.

(puhelinnumeroa en täällä viitti laittaa näkyviin, mutta ainakin Tampereen suunnalta Pikku-millillä on mun numero...) Ja Jennille voin laittaa sähköpostiin taikka tuonne yhteisöön... Eikös Jenni ollut tulossa?

napero (joka voi toki tulla asemallekin...)

Vierailija

En oikein ehdi tonne yhteisöön ikinä nykysin, joten sähköposti on ok. Nicci ja perään @hotmail.com.. Q' ta tuolla enskapinossa vähän yritin saada opaskoiraksi ;). No joo, matkaseurakin kelpaa ;) Pojat voi sitten yhdessä terrorisoida kanssamatkustajia :D.

Ja muutkin pk-seudulta junalla kulkevat voidaan tehdä " tamperelaiset" ja sopia treffit jo junaan. Sieltä mäkään en ehkä eksy :O!

Vierailija

Mä täällä raavin päätäni ja mietin mitä tehään huomisen suhteen... Eetulla on ripuli taakse jäänyttä elämää, mutta vielä ainakin aamulla tuli löysää, mutta ei enää siis ripulia! Onneksi! Mä niin kovasti haluisin tulla mukaan... Mutta katton nyt viel tän päivän/illan mitä tehään ja mihin suuntaan tuo menee... NYT näyttää hyvältä...

napero

Vierailija

Näin alustavasti arvelisin, että me voitais kanssa tulla treffeille. Ihan hauska tavata jossain muuallakin kuin täällä PK-seudulla! Meillä on maanantaisin muskari, mutta voidaan me se skipata, jos on näin kiva kilpaileva häppeninki tiedossa. :)

-Q- ja -q-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat