***Lokahaaveet tiistaina 13.2.***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siis mitäääh?!?! Mä en huomannut aloitusta vielä tälle päivälle? Eikö meitä ole enää? Kyllä pitäisi olla ainakin jokunen :)

Kommentit (6)

Vierailija

Minä myös täällä roikun vielä ja pidän toiveita yllä viimeiseen asti,menossa kp 23/25 mut luulen et kierto on nyt pidempi. Joten perjantaina testailen jos ei menkat ala niin sit varmuudeksi. Oireita rinnat kipeet,tekee mieleni suolaista,masu turvoksissa,kuivaa on alapäässä kun yleensä ennen menkkoja tulee valkkaria. Ja tää tyhmä tunne johon en kyllä luota pätkääkään. Niin pissattaa useammin ja janottaa sekä minullakin ainainen nälkä. Peukkuja meille viimoisille häntäpään kulkijoille.

Tari kp 23/25? yk 26 Dpo 10

Vierailija

Aamulla tein hätähousutestin, nega... Tiedän, ei pitäisi...

Perjantaina alkaa menkat, jos alkaa. Yritän pitää toivoa yllä vaikka vähän on skeptinen olo.Ei mitään oireita, ainostaan lämmöt korkealla, mutta nehän kai romahtaakin vasta ihan menkkojen alla.

Tsemppiä kaikille!

AJL

kp 26/28, dpo 11

Vierailija

En löytäny minäkään muuta pinoa, tälle päivälle. Ehken meitä ei enää montaa täällä ole, on niin loppukuussa meiän toivottu la jo...

Mulle on tän päivän aikana ilmestyny hirveesti oireita, en sitten tiiä tekeekö kroppa tepposet vai mitä mut, ellottaa alko tossa puolenpäivän aikaan ihan hirveesti, nälkä on vaikka ihan satavarmana oon tänään syöny jo 2 kertaa + napostelut :) kylmähän mulla on ollu ja vattaa nippaillu jo päivätolkulla. Niin ja tänään rupes myös huimaamaan. Vessassa mä ravaan aina paljon ja juon samaten, joten sitä en voi laskea. Mites vatsan toiminta, ihan erilaista ku sanotaan kuukaus sitten...

Mä tiedän että tätä ei pitäis tehdä mutta, ku ei näitä voi olla huomaamatta :o mutta en myöskään aio tehdä testiä ennen ku lauantaina jos ei siihen mennessä tätiä kuulu. Lauantaina olis pippalot ja sitten on hyvä tietää pitääkö pullon jättää pöydälle ;)

Tuli omanapainen selostus, sorry

Plussasäteitä vielä täällä oleville +++++++++++

Kiti kp 28/~30

Vierailija

Täälläkin vielä yksi..toistaseks!?

ei meitä montaa taida enää olla.. onneks moni on päässy odotuspuolelle jo!:)

).( ei oo ollu enää pahaolo..se katos:( nyt jomottaa kyllä vähän,eilen illalla jomotti tosi paljon,en oikeen tiiä...

jotenki luulen,et uskon niin kovasti tärppiin et uskottelen vaan itelleni olevani raskaana ja sitte petynki taas:( vaikkei kyllä oo edes oireita.muuta kun et tissit on vähän kipeet ja kovat.

aattelin huomen aamulla testata anyways.saattaa olla vähän huono veto,mut pakko!polttelee niin kovin:)

tuun sitte kertoon miten kävi..toivottavasti saisin iloisia ystävänpäivä uutisia tänne!

kp.23/24-28 yk10 dpo 9

Vierailija

Korjatkaahan joku, jos on jo pino enkä ole huomannut...

Mulla on kovaa piinaa tällä hetkellä, apuuvaa...Kuvittelen oireita ja sitä rataa...Välillä olen tuntevinani alavatsalla outoa tuntemusta ja pissallakin käyn useammin (?) ja välillä valkkariakin lorahtelee...Hmm...mutta en todellakaan ala toivomaan muuta kuin parasta, enkä testaa kuin aikasintaan ensi viikon alussa.

Missäs kaikki on? Ketäs meitä onkaan vielä jäljellä piinailemassa???

Emelie kp 21/24-27(32)

Vierailija

Minäkin edelleen vielä elättelen toiveita lokakuusta....oireita riittää vaikka kuinka ja aivan samanlaisia kuin teillä muillakin :)

Jotenkin on kuitenkin sellainen tunne, että plussaa ei tule. Oireet lienee vain tarkempaa oman kehon tuntemusten kuuntelemista...eilisestä alkaen on ollut myös samanlaista mahakipua kuten tavallisestikin ennen kuukautisia...plääh, että tylsistyttää. Tuon vatsajomotuksen jälkeen lopahti innostunut odotus vielä tälle piinaviikolle...

Lauantaina ajattelin minäkin testata, jos sitä ennen ei mitään tapahdu. Aikaisemmat lapsoset on tosin testattu vasta kun kuukautiset oli viikon ja 2viikkoa myöhässä...

No, tsemppiä vielä teille muillekin viimeisiin jännityksen hetkiin ja toivotaan nyt vielä meille lopuillekin oikein kunnon plussatuulta :)

myrskytuuli 26/28 yk.2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat