Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli miehesi entisen tyttöystävän koulutus, menikö miehesi ojasta allikkoon euroissa mitattuna?

Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Opiskellut yli 10 v yliopistossa mm. Pohjois-Amerikan tutkimusta ym. höpöhöpöä, mitään tutkintoa ei ole saanut suoritettua. Hima niillä oli kuin kaatopaikka. Ämmä juoksi vieraissa. Mies elätti. Eukolle ulkokuori oli tärkeää; vain kallein kelpasi, vaikkei itsellä ollut pennostakaan. Pitihän muiden silmissä näyttää siltä, että hyvin pyyhkii, vaikka todellisuudessa laskut kaatuivat päälle. Toivottavasti mies kokee vaihtaneensa parempaan, itse olen aina maksanut omat laskuni...

Vierailija

Eksä on pelkän peruskoulun käynyt ja työhistoria sisältää vajaan vuoden palkkatyötä 20 vuoden aikana. Eikä ollut muutenkaan mikään kodinhengetär.

Minä akateemisesti koulutettu ja aina ollut kiinni hyvässä työssä. Muutenkin olen mukava ihminen, mutta niin olen ymmärtänyt, että persoonina meissä on paljon eksän kanssa samaa: iloisuus, hyväntahtoisuus ja seurallisuus eli sellaisia helppoja ihmisiä molemmat. Miehelle vaan noi eivät eksässä riittäneet, koska kunnianhimoisena ihmisenä halusi naiselta myös statusta ja sitä, että nainenkin kantaa vastuuta taloudesta.

Vierailija

kouluja hän ei sen jälkeen ole käynyt, eikä kyllä ole ollut töissäkään. Hän keskittyy lasten tekemiseen (muutaman vuoden välein tulee lisää lapsia). Hänellä on kylläkin antelias suku joka elättää hänet ja lapset. Minä olen yrittäjä ja varmasti omilla ansioilla saan euroja enemmän.

Vierailija

Nainen tuntuu olevan edelleen sitä mieltä, että ex-miehen kuuluisi elättää häntä yhä avioeron jälkeenkin. Saa suurta elatusmaksua, silti lapselle pitäisi kaikki ostaa isän toimesta. Jopa oikeuden mielestä tällä naisella on opinnot kesken, ja siksi miehen tulee maksaa kovat elarit. Jumalauta, eihän tässä muutkaan voi vaan heittäytyä opiskelijoiksi, työtä vaan on tehtävä.

No, eukko oli pöljä ja vaihtoi mieheni johonkin kaltaiseensa ikuiseen opiskelijaan. Olisi nyt edes tajunnut pokata jonkun ikälopun proffan elättäjäkseen. Nyt saa maistaa omaa lääkettään, kun nykyinen miesystävä on persaukinen himassa maleksiva opiskelija. Ai niin, en malta olla kertomatta, että he ovat molemmat hyvin kristillisistä perheistä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat