Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks olet outo naiseksi?

Vierailija

Mä olen mielestäni outo naiseksi koska mua ei kiinnosta yhtään mitkään juonittelu tai vehkeilyjutut (työpaikalla) ja koska monesti tuntuu helpommalta olla miesten seurassa (suoraviivaisempia eivätkä loukkaannu vitseista ym).

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

-juon kaljaa

-piereskelen

-röyhtäilen

-en syö salaattia vaan paljon lihaa ja makkaraa

-kattelen naisia ja kommentoin heidän muotojaan kuin mies

-puren kynsiä

-kiroan muut liikenteessä, kaahailen

-puhun härskejä

-viihdyn enemmän miesporukassa

muutenkaan en ole mikään meikkaaja ja kynsien lakkaaja enkä tuijota kaunareita ja juoruile turhuuksista esim. muoti, vaatteet, meikit yms. ei vois vähempää kiinnostaa! ENKÄ KÄYTÄ HAMEITA JA KUUNTELEN VAIN ROKKIA!

Vierailija

Mua on aina kiinnostanu " miesten hommat" auton korjaukset jne. Lapsenakin olisin halunnut olla semmosissa mukana mutta veli vaan pääsi koska on poika. :/ 3veenä olen kuulemma jopa halunnut olla poika! :D

Edelleen olen semmoinen etten viihdy naisten kanssa keittiössä patoja hämmennellen vaan mieluummin menen miesten kanssa katsomaan urheilua tai sitten korjaamaan autoa tms. Anopin on vaikea ymmärtää tätä. Mä tykkään tehdä ruokaa ja leipoa ja hääriä keittiössä, mutta en naisporukassa vaan mieluummin yksin. Mies porukassa on kivempi viettää aikaa kun en jaksa semmosta naisten valitusta ja juoruilua. Äitini kanssa sitä harrastetaan kyllä jonkun verran täytyy myöntää ;)

Vierailija

työni on minulle yhtä rakas kuin perheeni.

Biologis-kulttuuristista syistä ja ihan järki-velvoitteista valitsisin aina lapseni ja perheeni työn edestä (koska lapselle olen korvaamaton, mutta työni voi ehkä joku toinen tehdä puolestani), mutta työni on todella iso osa identiteettiäni, hyvinvointiani ja tekee oloni maailmassa yhtä mielekkääksi kuin perheeni joskin eri tavalla.

Olen päivittäin kiitollinen siitä, että en joudu valitsemaan, vaan saan molemmat. Ja tähän liittyen pidän lastenhoitajien ammattikuntaa mahtavan arvokkaana!

Vierailija

lapsena jo halusin pukeutua ihaniin vaaleenpunasiin mekkoihin, mutta useimmiten leikin silti poikien kanssa jotain " poikien leikkiä" , ja suutuin kun mulle ei ostettu nallipyssyä:D olin varmaan näky:D

mulla on hyviä kavereita ihan sukupuolesta riippumatta, mutta siskoani ja parasta ystävääni lukuunottamatta tuun yleensä paremmin toimeen miesten kanssa. ne ei jaksa jauhaa samasta asiasta montaa viikkoo ja jos joskus tulee riitaa, se on helpompi selvittää ja yleensä tietää mikä on riidan pointti:) ei siis tarvii arvailla että mistäköhän tää juttu nyt lähti...

en koe silti olevani naisena mitenkään outo, vaikka tykkäänkin tehdä välillä " miesten juttuja" . ei ne miehet mua yleensä silti " jätkänä" pidä, mutta hyvin mahtuu yksi nainenkin porukkaan:)

Vierailija

en ole tyypillinen nainen koska:

-katselen mielelläni kauniita naisia, myös mieheni kanssa

-en koskaan valita ulkonäöstäni, vaan olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisena kun olen

-haluan seksiä jatkuvasti, enemmän kuin mieheni

Vierailija

Asiaan, minä en osaa nalkuttaa.

En ole mikään kotitalousihme. Mieheni saa omaa aikaa ja mennä kavereidensa kesken. Minäkin tykkään viettää aikaa ystävieni kanssa ja harrastaa omia juttuja.

Vaikka panostan ulkonäkööni, se ei ole minulle kaikki kaikessa. En ota itseäni vakavasti.

En harrasta mykkäkouluja. Kiroilen.

Vierailija

- en halua lapsia

- en halua naimisiin

- en välttämättä halua parisuhdettakaan

- en osaa kokata, en edes makaronilaatikkoa tai ruskeaa kastiketta

- tykkään käydä baarissa (juomassa, ei tanssimassa)

- miellyttämishaluni on nolla

- kämppäni on aina todella törkyinen

- en ole kiinnostunut muidenkaan lapsista

...

Vierailija

eli aika reipas naisihminen olen.

Inhoan sellaista naisellista avuttomuutta kun sitä käytettään silmiä räpsytellen miesten hurmaamiseksi.

Vierailija

pidän aina siskojen puolta. Jos jossain on jotain kyräilymeininkiä, niin en yksinkertaisesti vaan mene siihen mukaan. Sitäpaitsi kyllä ne miehetkin todellakin osaa juoruta, puukottaa toisiaan selkään sun muuta. Ihan typerää tehdä tuollaisista jotenkin tyypillisesti vain toista sukupuolta määritteleviä ominaisuuksia.

Mä tulen toimeen ja mulla on hyvinä ystävinä sekä miehiä että naisia. Mutta kyllä ne naiset kuitenkin aina vetää pidemmän korren.

Vierailija

Käytän nuuskaa vapaalla, kun juhlin lasi kädessä.

En erityisesti ole lapsirakas, en rupea lässyttäämään lapsille.

Katson telkusta Ajoneuvoksen mieluummin kuin Kauniit ja Rohkeat

Vierailija

Musta naiseudessa on just se hyvä puoli, että naiseuden kuva on niin laaja, monipuolinen ja ristiriitainen. Musta ei ole ollenkaan epänaisellista olla hyvä käsistään, mutta toisaalta mun naiseuteeni ei kuulu myöskään juonittelu tai toisten ulkonäön kyräily.

Nuo miesten juttujen ylemmyydet ja naisten selkäänpuukotukset on aika usein ihmisten omia päähän pinttymiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat