Jos teillä on riitaa miehen kaa, ni kuinka kauan mykkäkoulunne kestää?

Vierailija

Jos teillä edes sellaista onkaan

Kommentit (13)

Vierailija

Tätä voi kestää viikonkin. Riita loppuu siihen mistä alkoikin, eli liian vähäinen seksi saa miehen tuppisuuksi ja kas kummaa, kun vähän heppiä hieroo, niin alkaa taas aurinko paistaa!

Vierailija

Aina vaan vuosien saatossa pahemaksi menee. Nykyisin en heti jaksa alottaa sovittelua, turhaan. Herra kiukuttelee 1-2 viikkoa. Kaippa tää mykkis vielä meidät erottaa. Lapset kärsii tästä...

Vierailija

Joskus aikoinaan päätin että mähän en puhu sille, mutta en pystynyt olla puhumatta :) Meillä riidellään niin että ensin räiskyy ja sitten sovitaan se riita ja sitten halitaan. Aina pitää kyllä saada puida se riita loppuun ennen kun mun mielestä asia on loppuun käsitelty. Miehelle tuntuu rittävän maton alle lakaisu niin kun lapsuuden perheessään on aina tehty, mutta on onneksi oppinut vuosien varrella riitelemään ja sopimaan :) Anoppi aina hehkuttaa että kun heillä ei koskaan ole riidelty, mutta sen huomaa että heillä tosiaan maton aluset on aika täynnä ;) Ja kukaan ei osaa sanoa mihinkään omaa mielipidettä vaan kaikille on aina ihan sama ja koskaan jos minä lopulta päätän että tehdään näin niin se ei olekkaan hyvä mutta sitäkään ei voi sanoa. Naamasta vaan näkee ettei kaikki nyt ole hyvin mutta koskaa he eivät riitele. Mun mielestä heidän kanssa on kauheen vaikea olla.

Vierailija

Tosin tässä 8 vuoden aikana on hienoista kehitystä tapahtunut; mies ei mökötä enää niin kauaa (yleensä sovitaan saman päivänä) ja tulee useammin oma- aloitteisesti tekemään sovintoa. Minä en taas niin herkästi enää heti vaadi sovintoa, vaan annan miehen jurottaa aikansa =)

Meillä riidat puhutaan AINA selväksi (mistä toinen loukkaantui jne). meillä ei ikinä jätetä sovintoa seksin ja naureskelun varaan, eikä pelkkä " ei viittitä enää riidellä" riitä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Hei, kerro ihmeessä, kuinka olet saanut mököttäjäsi hieman soputumaan ja sopimaan? Nyt tosiaankin olisi hyvät neuvot tarpeen!

Luultavasti se on auttanut. Kun riidan jälkeen saa kanavat auki ja pystytään keskustelemaan asiallisesti, olen hänelle kertonut kuinka kärsin hänen mökötyksestään. Olen jopa sanonut ettei minua saa kohdella niin rumasti, olen herkkä ihminen enkä kestä sellaista =)

Tämä on luonnollisesti vaatinut monta uusintoa, mutta hiljaa hyvä tulee. Myös mies on huomannut, että mitä kauemmin riita/ mökötys kestää, sen vaikeampi on sovintoa alkaa tekemään.

Mutta sulla taitaa olla aikamoinen jurottaja jos jopa 2 viikkoa mököttää?! Meillä ei mies ole pahimmillaankaan pitänyt mökötyskoulua kuin 4-5 päivää. Ehkä teille parisuhdeterapiasta olisi tosiaankin hyötyä?

9

Vierailija

Joskus harvoin mennään ehkä vaan eri huoneisiin, omiin hommiimme, että saadaan vähän etäisyyttä ja kumpikin rauhottua, mutta en laske mykkäkouluksi :)

Vierailija

Meistä kumpikaan ei oikein osaa mököttää. Välillä mä päätän että en puhu tolle enää ikinä, mutta ei se pidä. Jos mua oikein kyrsii niin mun on pakko tuoda se sanoin ilmi.

Mies samanlainen.

Vierailija

Sit ku me tapellaan, niin sit tuiskastaan jotakin ja sit yleensä purskahdetaan nauruun ja se on siinä sitten. Meillä ei oikein kovin vakavasti osata riidellä.

Vierailija

Joo, niinhän se tietty on, että puhumalla, puhumalla... Vaan kun mies vetäytyy kuoreensa- niin siellä on ja pysyy. Itse raivoan, huudan, yritän lähestyä rakentavasti, hellyydellä. Kaikki on kokeiltu. Miehen vastaus: Mä olen tälläinen. Joo, parisuhdeterapiaan ollaan lähdössä melko piakkoin. Jospa se ihmeellinen viisasten kivi löytyisi sieltä. (hieman skeptisesti suhtauden kyllä) Kaikki keinot on käytettävä ja sopua etsittävä, ennen eroa.

7

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat