En voi käydä uimahallissa, jos siellä yleisön joukossa saunassa on lesbo :(

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Mistä moinen ahdistuneisuus miehiä kohtaan? Jos se mieskään ei mitenkään osoittaisi kuolaavansa sinun perääsi niin saisiko hän sitten olla?

Vierailija

Miksi järkytytään jos 7-vuotias poika tulee tyttöjen puolelle ja näkee alastomia tyttöjä/naisia mutta ei pidetä minään ongelmana jos siellä onkin lesbo joka katsoo alastomia naisia varmaan paljon enemmän "sillä silmällä" kuin kyseinen poika.

Pitäisikö ottaa yksityissuihkut ja -kopit käyttöön uimahalleissa?

Vierailija

ja yhtäkkiä huomaan olevani keskelllä lesbos-bakkanaaleja, lesboilemassa siinä missä kaikki muutkin!

Pidän saunatiloissa hengityssuojainta ja hitsauslaseja tämän välttääkseni. En myöskään ota katsekontaktia, tai istu kenenkään kanssa samalle lauteelle.

Vierailija

minua ei ahdista ne miehetkään mitenkään erityisesti. Olen hyvin vapautunut ihminen noin ylipäätään. Olen vain nähnyt aika monien miesten kuolaavan ihan puetunkin naisen perään mutta en runsaasta uimahallikokemuksestani huolimatta ole koskaan pannut merkille, että kukaan nainen siellä olisi tuijotellut minua tai muita naisia mitenkään häiritsevästi. Väitän siis, että lesbot osaavat olla kyttäämättä, monet miehet eivät.

Vierailija

Lesbo nyt on kuitenkin NAINEN. Ahdistaako teitä sekin, jos biseksuaali on saunassa. Minä nimittäin saatan olla ja voin ihan rehellisesti sanoa, että en ole koskaan katsellut naisia uimahallin saunassa sillä silmällä.

Vierailija

Olin monta vuotta yhden lesbon työkaveri enkä olis varmaan edes tajunnut, että se on lesbo, ellen olisi tiennyt, että sillä on tyttöystävä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat