Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi &%#" #¤%/=&!

Vierailija

Kyllä riepoo oikein olan takaa.

Lainasin eräälle kaverilleni vauvani sellaista " kevyt-toppa" takkia, kun se oli jo meille pieni.

Settiin kuuluivat haalarihousut, mutta niitä kaverini ei halunut lainata, vain sitä takkia. Vähän pitkin hampain annoin sen, mutta hän lainasi minulle ihan ihan pieniä vauvan vaatteita, kun niitä tarvitsin ja nyt ajattelin tehdä vastapalveluksen.

Kolmesti jouduin vaatetta pyytämään, aina oli joku tekosyy, milloin ei ollut kotona ja milloin takki oli käytössä. Eilen aamulla sitten laitoin viestin, että tulen takin hakemaan tänään kello 14.

Pitkän hiljaisuuden jälkeen tuli viesti, että takkia ei löydy mistään, että luultavasti se meni kirpputorille, kun hänellä on siellä pöytä ja lopuksi oli: " Vahinko, tsorgge nyt vaan" . Ja sen jälken ei ole pihaustakaan kuulunut.

Voi venäjä, että suututtaa tollanen eukko. Miten joku voi olla noin huolimaton ja typeräkin vielä.

Asu nyt ei ollut, kuin H&M: ltä ostettu 19,90e arvoinen, mutta se periaate, että mikä on toisen on myös toisen ja se, että se oli todella hyvänkuntoinen, kun en ehtinyt sitä monesti vauvalleni pukea.

Eikä puhettakaan, että korvaisi sen. Piti itsellään siitä saadut rahat. Ja ihan halvalla se ei ole lähtenyt, koska hinnoittelee kulahtaneetkin vaatteet todella yläkanttiin. Minulle kauppasi rikkinäisiä vauvan kenkiä (Tarrat irti) 4 eurolla ja minusta UFFkamaa olevat verkkarit oli 3 euroa.

Kyllä korpee!!!

Kommentit (2)

Vierailija

Tämä hyväkäs olikin ne myynyt eteenpäin ja piti minulta saamat rahat ja sitä toisesta kaupasta saamat rahat, eli itsekästä puuhaa, mutta eipä tarvitse minulle enää tulla kauppaamaan yhtään mitään. pYsyköön pois silmistäni.....

Vierailija

Olen niin tarkka lasteni vaatteista ja siksipä en niitä lainaile, kun ei ikinä tiedä missä kunnossa tulevat takaisin ja palauttaminenkaan ei aina ole ihan sata varmaa.

Kurja juttu=(

Uusimmat

Suosituimmat