wtf??? auttakee :((

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

piti tehdä asiasta ihan oma alotus, kun haluun et mahollisimman moni auttas mua!!!

Siis mulla nyt kp 19)25-26, en yhtään tiiä millon on ovis ollu, laskureitten mukaan kp 12-13. nyt äsken kävin pissalla ni paperiin tuli ihan pari tippaa verta!!!?? sellasta enemmän oranssia!! siis ihan kun ihoon kun tulee pintanaarmu ni sellasta haaleeta, et ei tosiaankaan normaali veren väristä!!! siis mitä helv...??!! alkaako mulla nyt jo menkat,vai mitä tää on?? onko kellään ollu vastaavaa?? onko mulla joku sairaus:(( kiitos kaikille jotka viitsii sanoa jotain....

Kommentit (7)

Vierailija

Sehän on ihan normaalia että tuossa vaiheessa kiertoa tulee lämpöjä mitates esim. sellainen dippi alaspäin, johtukos se estrogeenitasosta muistaakseni. Siihen voi liittyä myös vähäistä vuotoa, siis ihan hitusen, tooooosi vähän.

Jostain netistä luin että sitä tapahtuu vähän useammin niissä kierroissa kun nainen on raskautunut (kiinnittymisvuoto), mutta ei siis välttämättä. Eli voi olla ettei ole mikään viite raskaudesta. Ja taas raskaana voi olla ilmankin moista ilmiötä.

Pidetään peukkua, että olis sulle hyvä enne!

Mulla kyllä valitettavasti on ollut tuommoista joskus ilman raskautta. Tuossa linkissäni on mun lämpökäyrät. Kierto numero 5 oli sellainen että olen laittanut ylös että tuona päivänä (kp 21) kun tein ekan raskaustestin niin mulla on ollut jotain tuhruvuotoa. En ollut valitettavasti raskaana.

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=5&id=koralli&tc=0&p=

Mutta toivottavasti sulla olis hyvä enne!

Vierailija

tiedät että toivon sun olevan oikeessa, kirjotinki jo lyyleihin mitä mä luulen sen olevan. Oikeesti, siis sitä tuli ihan niinku pari pienen pientä veripisaraa olis pudotettu papruun... eikö kiinnittymisvuoto ole rusehtavaa??

Vierailija

Edellisistä raskauksista en muista, mutta viimeisimmässä oli juuri tuollainen " parin tipan" -vuoto muutama päivä oviksesta. Muuten ei kyllä ole koskaan ollut mitään välivuotoja minun kierroissani.

Eli tämä antaa äänensä kiinnittymisvuodolle!

Vierailija

jos on menkkoja ni on kyllä sit megalyhyt kierto.... voi paska. Mulla ei ole tällästä ollu ikinä. menkat on alkanu AINA ruskeella tuhrulla...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat