Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku tilannut Du & Jag kerhosta vaatteita?

Vierailija

Kommentteja siitä mitä mieltä olet laadusta kaivataan.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vaatteiden laatu mainio, eivät nyppäänny eikä kutistu pesussa ja väritkin säilyvät. Muutenkin mun mielestä ihania vaatteita:) Kannattaa liittyä.

Vierailija

sama jatkuu meillä ainakin. Maksoin monta pakettia turhaan että pääsin heistä eroon. Kuluttaja asia miehelle siitä pitäisi informoida etttei kukaan vaan erehtyisi.

Vierailija

Onhan ne loppujen lopuksi aika hintavia... Ja tuntuu, että vähintään joka toinen paketti on joku tavallinen collegepuku. olen kyllä edelleen jäsen, vaikka useimmiten perun paketin netissä (ihan kätevää). Eikä mulla ole ollut mitään ongelmia laskujen kanssa...

Vierailija

ei toimi reilulla pelillä. rahastavat paketteja vaikka ei ole tullut ja mitenkään ei pysty todistamaan ettei ole saapunut. maksaa saat.

Vierailija

Olen peruuttanut paketteja, olen vaihtanut vaatekokoa seuraavaan pakettiin jne. ja aina kaikki on toiminut hyvin. Tosin en ole " eronnut kerhosta" , jota tässä nyt on mollattu ettei pysty eroamaan.

Laatu on hyvää ja pojillekin on kivoja värejä. Olen tykännyt vaatteista ja nimenomaan niistä collegevaatteista, mutta makuja on monia.

Vierailija

ja vanhanaikaisia laskuttavat toimittamattomista paketeista. Sekava firma älä ihmeessä sorru. laske tosissas miten kallis paketti se on.

Vierailija

Hinta paketilla aika kallis, joskus paketin sisältö voi olla aika " yllätys" . Muuten olen tyytyväinen, vaatepaketteja on tullut kolmelle lapselleni jo vuodesta -01 lähtien.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat