Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen veljen ex- tyttöystävä

Vierailija

Miehelläni on veli, joka erosi avovaimostaan puolisen vuotta sitten miehen alkoholin käytön takia. Tai pikemminkin avovaimo erosi miehestä. Heillä on yhteinen pieni poika. Me olemme tämän pojan kummeja.

Minua on alkanut ihmetyttää ex- vaimon soittelut ja tekstailut miehelleni. Silloin kun hänellä oli vaikeaa eron takia, hän tukeutui mieheeni ja pyysi mm. miestäni puhumaan järkeä veljelleen. Lähetteli muutenkin väliaikatietoja yms.

Nykyään hän soittaa/ lähettää viestiä aina miehelleni vaikka asia koskisi meitä molempia, esim. kummipojan asiaa. Ei koskaan minulle. jos hän ei saa mieheeni yhteyttä, hän soittaa niin monta kertaa, että saa, ei yritä tavoittaa minua.

Onko tämä teistä jotenkin outoa? Kun tämä ex alkoi seurustella mieheni veljen kanssa, me olimme olleet mieheni kanssa jo vuosikausia yhdessä, joten mikään " myöhemmin kuviohin tullut" en ole. Onkohan tämä exä nyt jotenkin iskenyt silmänsä meikäläisen siippaan??

Kommentit (3)

Vierailija

Toisaalta jos olet ap. ollut kovin tuomitseva vaikean eron aikana, niin en ihmettele ollenkaan ettei soita sinulle.

Soittelitteko te naiset toisillenne ennen eroa. Jos kummiyhteydet on ennenkin hoidettu miehesi kautta, niin samahan tilannehan jatkuu.

Onko pienellä pojalla muita miesmalleja elämässään kuin alkoholisti isänsä ja sinun miehesi. Miehesi on kumminkin lapsen setä. Jos lapsen isä ei kykene ongelmiltaan poikaansa tapaamaan, niin kannusta edes miestäsi siihen.

Uusimmat

Suosituimmat