Pahimmat mokat julkkisten kanssa, kerron omani kerro sinäkin (ov)

Vierailija

Tämä sattui kun olin töissä kylmäkkönä ravintolassa jossa kävi esiintyviä artesteja.

Henkilökunnan ruokaa tuli ottamaan luukulta joku nainen ja kiireessä en katsonut tarkemmin kyselin onko maksukuittia (siellä piti maksaa ateria yläkerran kassalle ja kuittia vastaan sai ruoan) ja lisäksi vielä että missä hommassa hän siellä on. APUA ! Nainen katsoi minua ja sanoi että esiinnyn täällä illalla, johon kollega totesi että hän on SONJA LUMME.

Vähänkö olin nolo, sopersin että anteeksi en tunnistanut jne. Todellakin oli ilman mitään meikkiä ja tavallisissa arkivaatteissa. Oli harjoitukset ja esitystekniikan testaus yms. ennen kuin ravintola avattiin.

Artisteilta ei peritty tietenkään ruokarahaa. Pyörihän siellä paljon muitakin laulajia mutta muut tunnistin.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Kuka sitä nyt kaikenmaailman pikkujulkkuja sun muita tangolaulajia aina voi tunnistaa? Ihan oikein ja terveellistä eräille " etkö-tiedä-kuka-minä-olen" -tyypeille ettei heitä aina tunnetakaan.

Vierailija

Olisihan minun pitänyt tietää kuka meillä esiintyy illalla ja tunnistaa hänet. Lisään vielä, ettei hän ollut mitenkään ylpeä vaan ihan ystävällinen.

Olin tosi nolo. Tämä tuli nyt vaan jostain syystä mieleen.

Vierailija

asialleen, ja tämän hlön kyseessä ollen tuntuu ihan brassailulta. Yök Toni!!

Vierailija:

Lainaus:

Olin yhdessä baarissa kännissä ja siellä oli myös nämä Apulannan pojat istumassa. Kävivät pyytämässä minua istumaan kanssaan. Menin sitten ja kaadoin siiderit Tonin syliin. Vähän hävetti. Eikä siinä vielä kaikki, yksi niistä tyypeistä kävi vielä myöhemmin illalla mulle sanomassa, että: " Toni käski kysyä, että tuutko jatkoille meidän kanssa." En mennyt.

Vierailija

Lummetta, max nimi on hämärästi tuttu. Enkä muuten tuntisi juuri ketään jostain b-luokan julkuista. Että kylläpä hävettäisi juu, jos en jotain turhanpäivästä iskelmälaulajaa tuntisi.

Vierailija

pohojalaisnäyttelijämiehen takana. Hän sitten kääntyi yllättäen ja katseli jonnekin. Tunnistin kasvot heti ja sanoin jotenkin refleksinomaisesti, että Moi. Mies ei ilmeisesti kuullut tai muuten vaan ignoorasi, kun ei vastannut mitään. :D Itseäni nolottaa vieläkin, vaikkei tuon kummempi moka ollutkaan. :)

Vierailija

Hän oli siellä kaljalla muutaman muun näyttelijän kanssa samaan aikaan. Porukka lähti siitä sitten pois ja vaihdoimme siihen niiden tyhjenneeseen pöytään istumaan. Hetken päästä naiset tuli takaisin, kun yhdellä niistä oli jäänyt reppu, jonka tarjoilija oli siinä ennen meidän siirtymistä käynyt jo korjamassa talteen. Tätä emme olleet huomanneet. Eija ja kumppanit siinä ihan paniikissa etsi sitä reppua ja kävin niitä, erityisesti sitä Vilpasta, oikein etunimellä rauhoittelemaan... Ei nyt moka sinälään, mutta vähän huvitti jälkeenpäin...

Vierailija

ole koskaan kuullutkaan heistä...

en muutenkaan näe siinä mitää pointtia, että julkisessa ammatissa olevat tai muuten vaan julkisuudenkipeät ihmiset nostetaan jotenkin jalustalle.

tunnen henk koht paljon julkkiksia, enkä ole heidän seurassaan koskaan ollut erilainen kun muiden ihmisten seurassa tai kohdellut heitä erilailla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat