Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä perusvoide apteekista!?

Vierailija

Kasvoille siis. Käyttääkö kukaan apteekin voiteita vai onko kaikilla ns. merkkituotteet? Nyt tarviisin tilapäiseen käyttöön ihan peruskamaa.

Kommentit (5)

Vierailija

kirvelee vaan. itse käytän locobase repairia, mutta se on tosi paksua, siis erittäin kuivalle iholle. ihan hyvää on joku aqualan tai aqualan L, jos siis ei kuiva iho. jos hiukan kuiva iho niin novalan on ihan ok. sitten yks ihan sairaan hyvä on a-derma-niminen voide, en oikein tiedä mikä tästä purkista on tän voiteen nimee, joku exomega tässä lukee myös:) kun tää on tämmönen näyte minkä oon apteekista saanut, mutta seuraavaksi ajattelin ostaa sitä. se on kyllä atooppiselle iholle, mutta on kevyen tuntusta ja imeytyy hyvin. kun tota repairia ei voi kuvitellakaan aamusin laittavansa tai on kun kiiltomato:D toi olis niinkun aamulla laitettavaks hyvä:)

Vierailija

Silti kosteuttaa riittävästi kuivaakin ihoa.

Decubal on muuten hyvä rasva, mutta alkaa ainakin minun iholla haista happamalle pian levityksen jälkeen.

Pyydä josko voisit saada näytteen muutamasta sopivantuntuisesta rasvasta (niitä on kyllä, vaikkei yleisessä jaossa) niin ei mee rahat hukkaan. Ainakin täällä kouvolan apteekeissa palvelu tuolta osin pelaa moitteettomasti.

Uusimmat

Suosituimmat