Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mac laren rattaista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen ajatellut ostaa Mac laren rattaat 1,5v taaperolle (kolmansiksi rattaiksi).

Paljon maksaa Quest, Techno XT tai Techno XLR mallit? Ja onko käyttäjillä jotain vinkkejä, mitkä noista kannattaisi valita?

Kommentit (8)

Vierailija

Tilasin juuri Maclaren Triumphit Saksasta. Päädyin tuohon malliin siksi, ettei meillä tarvita enää makuuasentoa ja noissa on kuitenkin lepoasento. Ja menevät tosi pieneen tilaan ja ovat kevyet. Meillä poika nyt 1 v 8 kk ja ihan kauppakeskuskäyttöön nuo tilasin.

Vierailija

Hei,

Tilasitko Pompelmo nuo rattaasi sieltä marama-kinderartikelista? Sujuiko tilaus ongelmitta? Eivät ole tainneet vielä tulla...

Juuri niitä technoja olen tiiraillut sieltä, mutten ole vielä uskaltautunut tilaamaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi :=)

Vierailija

Sieltä tosiaan tilasin, samalla kahdet, yhdet kaverillekin. Tilaus sujui ongelmitta, Visalla maksoin. Tilausvahvistus tuli samantien sähköpostiin, mutta toimitusaikaa ei kerrottu. Kyselin heiltä tuotteista ennen tilausta, ja sähköpostivastaus tuli tosi nopeasti. Katsotaan nyt, miten toimitukset sujuvat.

Vierailija

Volot tuolla nettikaupassa 59 euroa (Vaunu-Aitassa 99), Triumphit 59 euroa (Vaunu-Aitassa 129 euroa). Nuo tilaamani Triumphit ovat vuoden 2005 mallia ja siksi edulliset, mutta eipä sillä vuosimallilla ole noin paljon (70 euroa) väliä. Vaunu-Aitan Triumpheihin verrattuna ei kyllä ole sadesuojaakaan eikä kuomua, mutta niitäkään en ole vailla eli olisivat olleet ihan tarpeettomat.

Volot ovat ihan samanlaiset molemmissa, ilman kuomua.

Vuoden 05 malli Techno XT:stä näkyy olevan 165 euroa eli melkoinen hintaero tuohon Vaunu-Aitan 279 euroon.

Vierailija

tuo malli tuli markkinoille pari viikkoa sitten. Tilasin Itävallasta, osoitteesta http://cgi.ebay.at/Maclaren-Techno-XT-Buggy-Sportwagen-2007_W0QQitemZ180... Tuo on siis Wieniläinen lastentarvikekauppa joka myy tuotteitaan myös ebayssa. Pitkän hintavertailun jälkeen päädyin siihen, että tuolta saa tuota uusinta mallia halvimmalla (postikulut noilla vähän alle 20 e).

Maksoin EU-tilisiirtona nettipankista. Vielä en ole saanut mutta luultavasti tässä parin päivän sisällä. Vähän jäntskättää, että millainen sävy se uusi vaaleanpunainen väri on :)

Vierailija

Meilla on ollut Questit ja Technot. Questit on halvemmat ja pienemmat, pienemmat renkaat ja menee pienempaan tilaan. Itse huomasin etta kaytimme matkarattaita tosi paljon, eli vaihdoin ne Technoihin suurempien renkaiden vuoksi. Molempiin olin tosi tyytyvainen. Eli mieti kumpi on tarkeampaa - pieni koko vai tyontomukavuus kadulla ja valitse sen mukaan. Enta Ryder? Sellaisia nakee meilla pain paljon ja ne on kivannakoiset.

JOS minun pitaisi ostaa uudet matkarattaat, ostaisin joko MacLarenit tai Quinny Zappit pienen koon + lentokoneessa matkustamisen vuoksi.

T. 3 MacLaren rattaat omistanut - edelleen tyytyvainen Leman

Vierailija

siellä kaikki mallit ja hinnat esillä. Kannattaako tilata ulkomailta? Meillä Volot ja niitä ei ainakaan kannattanut hinnan takia ostaa muualta kuin Suomesta.

Uusimmat

Suosituimmat