Kolme pientä tomaattia ja kolme paprikaa yht. 6,50 € ja vielä ihmetellään miksi ihmiset lihavia

Vierailija

Erityisesti köyhempien ihmisten lihavuutta arvostellaan ja ihmetellään miten köyhällä on varaa syödä niin, että lihoaa. No totuushan löytyy siitä, että hedelmät, vihannekset ja muut terveelliset syötävät ovat kalliita, kun taas rasvaiset kalapuikot, ranskalaiset ym. epäterveelliset ruoat halpoja. Kuinka moni köyhä voi tehdä riistohinnoilla salaattia? Valitako yksi paprika vai mielummin iso pyttipannupussi, josta riittää ruokaa koko perheelle.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Eikä ole vielä tullut vararikko. Ja ei tienata hyvin.

Miettikää, miten monessa perheessä tuloista riippumatta tupakoidaan. Mä en tajua miten SIIHEN on varaa!

Vierailija

Minä en maksa kurkusta montaa euroa saatikka tomaateista ihan periaatteellisista syistä. Ei sitä hölmö sentään tartte olla. Vitamiinipillereistä suurin osa vitamiineista tulee.

Vierailija

syksyllä jatkojalostettu pastakastikkeeksi ja keittojuureksiksi pakkaseen. samoin marjat poimittu pakkaseen tai tehty mehuiksi ja hilloiksi. Kaupasta ostetaan tuoreena ainostaan hedelmät, kun kaikki muu on tuotettu itse, ja ihan luomusti. Näin meillä, ja ihan tavallinen omakotitalopiha on jossa hyötypuutarha. Ei todellakaan ole kallista!

Vierailija

tuoreiden vihannesten ja hedelmien alvin voisi poistaa.

Kalliita ne on kieltämättä. Minulla on verenpainetauti ja kaikkea suolaista pitää välttää. Kyllä se kaupassa ihmetyttää, kun paprika (jota mielellään syön leivän päällä ja paistettuna) maksaa enemmän kuin halpa makkara kilohinnaltaan.

Vierailija

jätevedellä! Osta nyt niitä sitten. Hirveän näköisiäkin. Kyllä vihanneksissa ja kasviksissa kannattaa suosia suomalaista vaikka kuinka maksais!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat