Kertokaa joku järkeenkäypä selitys sille, miksi en vieläkään osaa ajatella, että lapsiluku on nyt 100% varmuudella täysi?

Vierailija

Tämä on ihan järjetöntä. Nyt on 3 lasta, kaikki alle 4 vee ja ikää 37vee itsellä. Jokainen raskaus rankka, keskenmenojakin, jokainen vauva-aika rankka, ja jokaisessa loppuraskaudessa sekä pienvauva-aikana olen ollut 99,9% varma että tämä on nyt tässä ja piste. Lisäksi muitakin vastoinkäymisiä raskauksissa ym. Nyt pienin 4kk, ja vaikka olin jo suuunnilleen sterilaatio mielessä yhdessä vaiheessa, niin KAS, ei kun en enää osaakaan sanoa, haluaisinko SITETNKIN vielä JOSKUS yhden, jos voin saada. Ihan hullua. Miten tämä mieli voi olla tälläinen, ja olenkohan oikeasti joskus vielä niin huulu, että NELJÄS saisi mahdollisuuden Huh.

Kolahtaako kotiin kenellekään muulle tälläinen?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Itellä samanlaiset ajatukset, tosin lapsia vasta kaksi, ja ikääkin paljon vähemmän. Tuntuu etten todellakaan ole ikinä enää valmis elämään näitä vauva-aikoja enkä raskauksia (meillä normaalia rankemmat vauva-ajat ja paljon vaivoja raskauksissa). Silti aina välillä miettii, että jos sitä nyt kuitenkin vielä kolmas, meneehän se raskaus ja vauva-aika loppujenlopuksi aika nopeaa ohi... Pitäis vaan saada pidettyä järki päässä!

Vierailija

käy sterilisaatiossa. Joku on joskus vissiin sanonut että jokaisella naisella on se yksi tekemätön lapsi ja mun kohdalla taitaa pitää paikkansa.

Vierailija

Tarkoitteko että se että ei enää ikinä -ajatus johtuu hormoneista vaiko se, että ehkä sittenkin?

Eikö kuitenkin ole se " järkevin" ajatus tässä iässä 3 pienen lapsen äidille, että ei enää...

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

käy sterilisaatiossa. Joku on joskus vissiin sanonut että jokaisella naisella on se yksi tekemätön lapsi ja mun kohdalla taitaa pitää paikkansa.

Vierailija

helppoja/ihanaa aikaa. Nyt kolmannen jälkeen myin jo kaikki vauva-tavaratkin pois, mutta niitä saattaa vielä tarvita...?Järjellä ajatellen en enää tekisi lisää lapsia; talossa ei ole enää tilaa, auto menisi ehkä avihtoon, ja meidän molempien vanhempien tulotkin on tosi pienet jne.,mutta kun sydän sanoo muuta. Ääh, en kestä tätä!

Vierailija

täällä yksi kolmen äiti, jolle ei järjellä tule enää yhtään lasta! Mutta se pahuksen vauvakuume... Ja mulla on ikää vasta 29, tässä kerkee vielä 10-15 vuotta muuttaa mielensä.

Vierailija

Me vaihdettiin jo äsken kolmosen kanssa autoa - mihin autoon enää 4 mahtuisikaan? Entä voisko koskaan enää matkustellakaan missään - kuinkahan kalliiksi tulisi maksaa 4 lapsen ja 2 aikuisen matka (meillä ihan ok tulot mutta raja kaikella). En kuitenkaan ole ihan valmis luopumaan matkailustakaan, vaikka vaikeaa kai se kolmenkin kanssa on mutta että NELJÄN....

ap

Vierailija

Kerran luin jostain, että melkeinpä jokaisella äidillä jää se viimeinen lapsi tekemättä.. Surullista mutta totta.

Eli, eiköhän geenit, hormoonit ym. vanhat vaistot ohjaa naisia tuntemaan näitä tuntoja niin kauan kuin se biologisesti on mahdollista.

Vierailija

saa sitä neljättä nyyttiä. Vaan kävipä toisin kun tulin vahingossa raskaaksi. Mulla oli jopa keskeytys aika varattuna kun tuntui että talous ei kestä enää yhtään lasta mutta sydän sanoi toisin ja se lapsi nyt saa tulla jos vaan pysyy kyydissä loppuun asti. Tällä hetkellä tuntuu että hyvä kun tämä viimeinen mutta tiedän että jossain vaiheessa se taas iskee että olisi ihanaa kun olisi taas se pieni vauva.

T:5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat