Kerro asia, joka löisi tuttuasi/ystävääsi kuin metrisellä halolla pääähän, jos hän sen sinusta tietäisi?

Vierailija

Minulla voisi olla se, että harrastin seksiä ekan kerran juuri ennen 30-vuotissyntymäpäivääni. Ja en ole uskis, elämäntyylini muuten erittäinkin lupsakka, villejä/kosteita bailuöitä nuoruus täynnä! Ja nyt 36vee, 3 lasta ja naimisissa :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ihmisten silmissä hauska, mukava mies, mutta ei todellakaan juoppo. Luulen, että isä ajoi autoakin monesti kännissä. En tiedä, tietääkö edes äiti, että isällä oli pulloja autotallissa, varastossa jne.. minä olin iskän tyttö ja usein mukana autorempoissa yms. Näinhän minä miten pullot hupeni. Tissutteli itekseen. Saattoi esim. kesken telkkariohjelman " lähteä haukkaamaan happea" , oli pois 10-15 minuuttia ja tuli takaisin. Jos kertoisin esim. isän sisaruksille, että pulloja oli piilossa, saisivat he sätkyn. Ystävänikin usein kehuu, miten minulla oli tosi mukava ja rento isä. Kukapa ei olisi pienessä hiprakassa.

Hyvä iskä oli, mutta juoppo mikä juoppo.

Vierailija

Yksi juttu kans, kaikki ystävät luulevat että meillä menee miehen kanssa auvoisasti ja olen onnellinen. Vaan ei ihan niin...

Sinä, jonka isä tehnyt itsemurhan: miksi ei ystävät tiedä? Minun isänikin teki itsemurhan ja jos joku on kysynyt mihin kuoli, olen ihan avoimesti kertonut. Itsemurha on yllättävän tabu asia, josta ihmiset eivät halua puhua eikä olla tietääkseenkään...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Oma mieheni on ex-nisti, 10 vuotta käytti kamaa, siis heroiinia lähinnä ja vieroittautui itse subutexilla (ensin oli karvosen hoidossa). Viimeinen niitti kuiville pääsemiseen olin minä ja vauva joka ilmoitti tulostaan 3kk ensitapaamisesta.

Kauanhan se vieroittautuminen kesti, reilu 1,5 vuotta oli sellasta aika ailahtelevaa menoa, mies retkahteli 1-3kk:n välein. Sitten tuli onneksi viimeinen linnatuomio istuttavaksi, ja siellä sitten oli päihteettömällä osastolla, lopetti sen subutexinkin kokonaan ja nyt on ollut täysin kuivilla n. 3 vuotta. Ja on tosi hyvässä duunissa valmistui AMK:sta juuri ja nyt on korkeakouluopinnotkin aloitettu.

Mutta siis en usko, että kukaan voi lopettaa täysin kaman käyttöä, jos ei elämänpiiri sun muut muutu aika radikaalisti.

Vierailija

Narkomaanin sanaan ei voi luottaa. Varautukaa pahimpaan.

Itse pääsin eroon jättämällä elämästäni pois kaikki siihen huonoon elämään kuuluneet ihmiset.

Vierailija

Siis että oikeasti lasten isä ja mieheni ei osallistu mitenkään, vaan pyöritän kaiken rumban itse. Esim aamulla kun lähdemme samalla autolla töihin/päiväkotiin, minä puen pesen kampaan lapset ja kerään kamat yksin, mies ei laita tikkua ristiin. Kuudes syntyy kohta.

Vierailija

kolme vuotta teininä ryypänny kaikki viikonloput, on putkareissuja, olen ajanut tuhannen kännissä auton aivan paskaksi. Nyt olen " niin onnellisesti" naimissa, on lapsia, olen vakaa varainen, on omakotitalo, mökki ja Volvo. Monet luulee, että olen tosi kiltti ja ollu aina siis kokoelämäni. (nämä ihmiset tunteneet minut vasta kymmenen vuoden ajalta täällä päin Suomea). Nyt mulla ollu puoltoista vuotta Rakastaja, harkitsen eroa. Tätä ei uskoisi kukaan, ei edes oma aviomies..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat