LAPSETTOMAT!! Miksi sanotte että tekisitte mitä vaan että tulisitte raskaaksi

Vierailija

mutta silti esim. painoa ei pudoteta lainkaan? En sano että kaikki lapsettomat kärsisivät ylipainosta, on vain hiukan absurdia nähdä ylipainoinen nainen itkemässä sitä kuinka lapsia ei tuu vuosienkaan yrittämisen jälkeen...

Kommentit (11)

Vierailija

Eiks teillä ole oikeesti mitään muuta tekemistä kuin täällä vatvoa toisten ylipainoisuutta, tai tupakoimista? Mitä hemmettiä se sulle ap kuuluu, onko raskaaksi haluava ylipainoinen vai ei????? Siis ei taida ihmisillä olla muuta tekemistä kuin miettiä toisten ihmisten asioita.. Tää on juts niin länsimaalaista kuin olla ja voi:(:(:(

Vierailija

Tuntuuko hyvältä saada korostaa omaa erinomaisuutta? Kuinka paljon itse laihdutit saadaksesi lapsesi?

t: ylipainoinen ja tupakoivat lapseton

Vierailija

Minulla on ystävä, joka on ihanne mitoissa, erittäin terve nainen. Juuri sellainen josta suurimman osan kannattaisi ottaa mallia. Elämäntavat ihanteelliset ja kunnioittaa omaa kehoaan kaikin puolin.

Käyneet vuosi tolkulla hoidoissa, tehty pari leikkausta, joutuu syömään lääkkeitä jne. Mutta siltikään oman lapsen saaminen ei vain onnistu. :(

He todellakin ovat yrittäneet kaikkensa.

On siis todella asiatonta tekstiä sinulta ap! Ei kannata yleistää, jos jotkut kärisvät lapsettomuudesta vaikka tuon ylipainon takia. Mutta tuskimpa he sanovatkaan, että tekevät kaikkensa lapsen saamiseksi.

Vierailija

kun tutkimuksissakin on todettu nimenomaan vyötärölihavuuden vaikutuksista raskauteen. Niin että jos oikeasti jotain haluaa, miksei sen eteen tehdä kaikkea? Olen minäkin laihduttanut 10 kg ennen raskautta ja 20 kg sen jälkeen... ap

Vierailija

Ja jos joku lapseton ei tee " mitä tahansa" saadakseen sen haluamansa lapsen, niin voi olla, että sitä lasta ei ehkä ihan oikeasti niin paljoa haluakaan...

Tai vaihtoehtoisesti kamppailee masennuksen kourissa...

Itse olen tehnyt laihduttanut 10kg, vaikka varsinaista ylipainoa ei ollutkaan, ei auttanut. Lihoin melkein sen 10 kg takaisin kun masennus iski pitkällisten hoitojen aikana. Ja vielä muutama kilo tuli lisää kun lääkkeet (siis ne lapsettomuuslääkkeet) vaihtuivat. Eli ne hormonit voivat olla myös se syy siihen lihavuuteen...

Ei kannata tulla aukomaan päätään kun ei asiasta loppujen lopuksi mitään tiedä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat