Onko kenenkään lapsella ollut tulirokkoa? Millainen tauti on?

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

penisilliiniä, ja kuurin aikana tuli punaisia melko tasaisia näppyjä ensin jalkapohjiin ja nilkkoihin ja sitten koko vartaloon. Penisilliini kuurin jälkeen tuli kurkku heti taas tosi kipeäksi, ja saatiin uusi kuuri, joka vasta tepsi. Koko perhe käytiin nieluviljelyssä. Tulirokon jälkeen kämmenet ja jalkapohjat hilseilivät kuivaa nahkaa.

Vierailija

hyvin kuinka kipeä olin. Alkoi oksentamisella ja nopeasti nousi korkea kuume jota oli lähemmäs viikko. Kieli oli punainen ja iholle tuli pientä punaista näppyä. Kun näpyt hävisivät, alkoi iho kuoriutua mm. kämmenistä. Oli järkkyä kun se todella irtosi isoina liuskoina....vieläkin puistattaa kun ajattelenkin. Vahvimpana on mieleen jäänyt se että olin todella kipeä ja tauti kesti parisen viikkoa kokonaisuudessaan. Verikokeilla selvisi, tulokset tuli tosin vasta silloin kun olin jo paranemassa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

penisilliiniä, ja kuurin aikana tuli punaisia melko tasaisia näppyjä ensin jalkapohjiin ja nilkkoihin ja sitten koko vartaloon. Penisilliini kuurin jälkeen tuli kurkku heti taas tosi kipeäksi, ja saatiin uusi kuuri, joka vasta tepsi. Koko perhe käytiin nieluviljelyssä. Tulirokon jälkeen kämmenet ja jalkapohjat hilseilivät kuivaa nahkaa.

meillä oli lievempi tapaus, ei lähteny nahka mistään, enkä muista et olis kurkkukaan ollu kipee. lääkekuurin tyttö söi ja nieluviljelyssä käytiin kaikki

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat