Voi ei mitä mä teen jos oon raskaana!?

Vierailija

Oon ihan paniikissa täälä, menossa testiä ostamaan ja voi perse jos oon. Onko abortti kamala toimitus...?

Kommentit (7)

Vierailija

Eli halaut kyllä lapsen, mutta et nyt!

Tee sitten abortti ja itke myöhemmin kun et lapsia saakaan juuri silloin kun itsellesi sopisi.

Vierailija

Ja minkä ikäinen olet, oletko vakituisessa parisuhteessa, vai vahingossa raskaaksi tullut teinityttö.

Jos olet aikuinen, vakituisessa ja suht. onnellisessa parisuhteessa elävä, niin tilanne on aikalailla helpompi ja sopeudut varmasti äidiksi mainiosti. Jos olet alaikäinen niin en ehkä äidiksi rupeaisi ihan vielä.

Vierailija

Se pieni lapsi on sun " lihaasi ja vertasi" , SINUN lapsesi. Tietysti pidät hänet!

Eikä tuo vuosi yhdessäoloa miehen kanssa mitenkään lyhyt aika ole. Jotkut lapset saavat aikansa siitä kun vanhempansa ovat vasta tavanneet.. Ja koulusta voi pitää välivuoden jos toisenkin. Joten selityksen makua ettei sovi elämäntilanteeseen. Mitä jos teet abortin nyt ja sitten kun haluaisit lapsen, et saakaan? Niinkin voi käydä. Eikä abortti ole mikään helppo juttu, ellei sitten satu olemaan joku tunnevammainen yksilö.. :(

Tee testi, ja jos plussa, pidä lapsi. Et tule sitä katumaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat