Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että yli 7 vuotta kotiäitinä haluaa mennä osapäivätöihin?

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miksi ei siis olisi normaalia? 7 vuoden kotonaolon jälkeen osapäivätyön etsiminen kuulostaa mielstäni jopa luonnollisimmalta vaihtoehdolta.

Minusta tuntuu masentavalta, että en ole sitten täysipäiväinen kotiäiti. Kuulostanko hullulta?

Vierailija

Eli taloudellisesti ei ole tarvetta töihin mennä, mutta vähän olen alkanut asiasta " haaveilemaan" . Eli jos vaikka kolmena päivänä viikossa puoleksi päiväksi töihin menisin...

Tosiun ensin pitää osua se kiva työ kohdalle ja samaan aikaan löytää hyvä hoitopaikka lapselle... Saa nähdä onnistuuko ja jos, niin koska...

Vierailija

Kuulostat.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Minusta tuntuu masentavalta, että en ole sitten täysipäiväinen kotiäiti. Kuulostanko hullulta?

kiitos, tämä pisti oikeastaan naurattamaan. Ihan oikeasti tarvitsen vahvistusta sille, että teen oikein. Ja töihin on pakko mennä rahallisesti.

Vierailija

Miksi ei siis olisi normaalia? 7 vuoden kotonaolon jälkeen osapäivätyön etsiminen kuulostaa mielstäni jopa luonnollisimmalta vaihtoehdolta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eli taloudellisesti ei ole tarvetta töihin mennä, mutta vähän olen alkanut asiasta " haaveilemaan" . Eli jos vaikka kolmena päivänä viikossa puoleksi päiväksi töihin menisin...

Tosiun ensin pitää osua se kiva työ kohdalle ja samaan aikaan löytää hyvä hoitopaikka lapselle... Saa nähdä onnistuuko ja jos, niin koska...

meillä mies hoitaa lapset, kun käyn illalla työssä. eli onneksi ei tarvitse hyvää hoitajaa etsiä. mutta ihmeen vaikeaa silti minulle tämä, luulen että helpottuu ajan kanssa?

Uusimmat

Suosituimmat