Mulla todettiin tänään kondylooma...

Vierailija

Parisuhteessa tässä on elelty jo vajaa viisi vuotta, enkä itse ole vieraissa käynyt. Lääkäri kyllä sanoi, että tartunta voi olla peräisin vaikka ensimmäisestä suhteesta joskus muinoin, mutta silti vaan epäilyttää ettei tuo äijäkulta ole vieraissa käväissyt.. Eipä ainakaan tunnusta.. Perhana soikoon!

Kommentit (7)

Vierailija

80% suomalaisista on herpes ja jos ne 80% tartuttaisi sitä eteenpäin koko ajan ilman rakkulavaihetta, niin kerrotko ystävällisesti miten ne 20% on siltä välttynyt?

Naisella kondylooma voi olla kyllä vaikka kohdunsuulla, josta sitä voi tartuttaa huomaamatta, mutta enpä usko että kondylooma miehen virtsaputkessa voi olla täysin oireeton????

Minulle lääkäri itse asiassa sanoi että kondylooma voi periaatteessa tarttua esim yleisestä saunasta jos siellä on ilman laudeliinaa, eli ap:n mies ei todellakaan välttämättä ole käynyt vieraissa.

Ja kerrotko vielä että miten se on ristiin rastiin ilman ehkäisyä nussimista jos on ollut ilman ehkäisyä oman miehensä kanssa?

Vierailija

Ja toisaalta lääkäri on ihan oikein sanonut, että on voinut tarttua jo vuosia sitten, mutta puhkeaa vasta nyt esim. stressin seurauksena.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sehän ei tartu kuin rakkulavaiheessa (kuten ei herpeskään) joten olisit kyllä varmaan huomannut jos miehelläsi kasvaisi niitä kukkakaaleja kyrvässä... :)

ja herpeskin nykytietämyksen mukaan voi tarttua koska vaan kantajaltaan eteenpäin. näin nää neropattien taudit levii kun ei mitään tiedetä ja naidaan vaan ristiin rastiin ilman kondomia

Vierailija

Sehän ei tartu kuin rakkulavaiheessa (kuten ei herpeskään) joten olisit kyllä varmaan huomannut jos miehelläsi kasvaisi niitä kukkakaaleja kyrvässä... :)

Vierailija

Kyllä mullakin kieltämättä heräisi epäilys, että onko mies ollutkaan aivan uskollinen. Ihan inhimillistä kaiketi. Jos ei siis itse ole vieraissa käynyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat