Mitä olette tehneet tänään lapsenne kanssa? Oletteko usein kotosalla vai

Vierailija

käyttekö jossakin kylässä. Me kävimme pulkkamäessä tänään, mutta muuten koko päivän kotosalla. Välillä on vain niiin tylsää eikä jaksaisi keksiä kaikenlaista ja siitä sitten huono omatunto vaivaa. Haluisin tietää mitä muut tekevät?

Kommentit (12)

Vierailija

Repästiin oikeen kunnolla, mentiin ilman rattaita puistoon; pienempi liinassa ja isompi pulkassa. Lounaas jälkeen isompi nukkui 2h, pienempi nukkui ½h ja riekkui väsyneenä koko sen muun ajan kun isompi nukkui. Isompi heräsi klo 17, minä teen koneella käännöstöitä kun hän katsoi lastenohjelmia ja vauva nukkuu nyt. Ja esikoinen repii mut nyt pois tästä koneelta :)

Vierailija

ja klo 13 lähettiin avoimeen päiväkotiin. Oltiin siellä (syötiin ruokaa mitä oli eväänä) ja kotiin mentiin kaupan ja pulkkamäen kautta :) nyt oleskellaan vaan kotona... lapset 3,5v ja 3kk

Vierailija

Sen jälkeen leikittiin siinä pihassa vähän aikaa. Mentiin kauppaan. Tehtiin ruoka. Nukuttiin 2h päiväunia koko porukka. Tai no esikoinen ei tainnut nukkua koko aikaa.

Sitten ollaan vain leikitty yms. Nyt lapset kattoo piirrettyjä ja minä olen koneella.

Pyrin keksimään toimintaa saman ikäisten lasten kanssa vähintään 3 kertaa viikossa. Mutta minusta on ihanaa että voidaan välillä myös vain olla, nukkua pitempään ja tehdä jotain hetken mielijohteesta.

Vierailija

Huomenna sama. Tarhassa luistelevat joka päivä, huomenna extrana se, että soittavat musiikkia luistinradalla ja juovat kuumaa mehua ulkona ystävänpäivän kunniaksi. Ja mä raadan töissä. :D

Vierailija

Me ei olla tehty paljon mitään. Oltiin tunti aamupäivällä pihalla ja tyhjättiin sen jälkeen astianpesukone ja täytettiin se. Päiväuniensa jälkeen isompi on leikkinyt lähinnä itsekseen ja olen leikkinyt vauvan kanssa, ai niin ja luettiinhan me kirjaa siinä samalla. Aamupäivästä ennen ulosmenoa en oikeesti muista mitä tehtiin...?! Nyt panin Teletapit pyörimään kun olen ihan hirveen väsynyt itse ja vauva nukkuu vaunuissa huutosession jälkeen, voi kunpa mies tulis jo kotiin mutta menee vielä kaks tuntia. Kohta onneksi saa ruveta jo iltapuuroa laittamaan, voi olispa jo nukkumaanmenoaika!

Vierailija

rakennettiin palapeliä, sit vein tytön (3v) hoitoon , lähdin uimaan ja töihin. Nyt mies lähti hänen kanssaan kirjastoon. Et silleen. To ja pe mulla vapaata, silloin keksitään jotain kivaa.

Vierailija

Tehtiin aamurutiinit verkkaisesti (pesut, puurot, pukeminen), käytiin paikallisesta lastenliikkeestä hakemassa jaossa olleita ilmapalloja, mentiin ystäväperheen kanssa hetkeksi ulkoilemaan ja sitten heille leikkimään. Tulimme kotiin päiväunille ja lapsen herättyä luimme ja katsoimme pikkukakkosen. Iltaohjelmassa vielä yhdessä lukemista ja leikkimistä, suihku ja iltarutiinit. Lapsi 1 v 10 kk.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat