Kohta kinkkukiusausta ja fetasalaattia! Nam!

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

kyllä mä kesällä saatan syödä fetasalaattia ihan ruokana, mutta se on sillon jos on kuuma päivä eikä mikään " tuhti" maistu. muuten on mun mielestä ruuan lisuke. tai joku kevyt lounas. usein muuten, jos siis ruuaks teen, tai esim. " bileisiin" tarjottavaks patongin kera, lisään siihen vielä niitä kariniemen valmiiks paistettuja kanafileitä paloteltuna:) nam! pakko ehkä lähtee kauppaan... :D

Vierailija

hänen mielestään ainoa oikea feta on Patros feta tms. ja apetinan 3% on kumia (tosin sitä se kyllä onkin)

Vierailija:

Lainaus:

mun mielestä apetina-feta, se vähärasvanen, on kaikista parasta fetaa:) eiköhän jokainen osta just sitä fetaa mistä itse tykkää?

Vierailija

Jos käytän muuta fetaa (lue kovaa)

niin pilkon juuston kuutioiksi ja laitan kylmään veteen jääkaappiin illalla ja käytän seuraavana päivänä, vesi valutetaan pois ja nam.

Tämä on ammattilaisen niksi jonka opin ravintolakoulussa jonka jaan mieluusti kanssanne. Monet fetat on liian suolaisia ja tällä systeemillä lähtee liika suola ja feta pehmenee.

Vierailija

mun mielestä apetina-feta, se vähärasvanen, on kaikista parasta fetaa:) eiköhän jokainen osta just sitä fetaa mistä itse tykkää?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat