Mitä kaikkia ulkonäköä parantavia kikkoja on, joihin ei tarvitse kirurginveistä?

Vierailija

Olen kuin petolinnun perse ja pitäis kai alkaa tekee jotain, vielä kun ei ole vanha ja ryppyinen.

Laihiksen ajattelin aloittaa.

Vinkkejä, millä saan itsetunnon ja ulkonäön kohenemaan!

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

Kävin ensin kokeilemassa hoitoa ja kun näin 10 minuutin jälkeen tulokset, niin ei tarvinnut kauaa miettiä, vaikka laite (ja hoitogeelit) vähän maksaakin.

Käytän kasvoile ja vartalolle. Tepsii. Kaikkea mahollista olen kokeillut, mutta tällä näkee tulokset heti. Ei tarvi odotella.

Vierailija

*Tärkein asia on uni. Itse nukun hirveästi. Viikonloput nukun ja lomat nukun. Nukkuessa kasvojen lihakset rentoutuvat, eikä ryppyjä synny kuten hereillä ollessa.

Tietysti voi miettiä, mitä elämää tää on, kun nukkuu kaiken vapaa-aikansa. No, pysyypähän nuorekkaana.

*Ihon höyryttäminen. Jokailtaiseksi rutiiniksi kannattaa ottaa oman ihon nopsa höyryttäminen. 2-3 minsaa kuuman veden yläpuolella riittää.

*Kananmunan valkuainen kiristää. Mulla on lörppäluomet, joita kiristelen kananmunan valkuaisella.

*Hiustenpidennys tai -tuuhennos. Näyttävät hiukset ovat aina näyttävät hiukset, you know.

*Vaalea meikkipohja. Vaikka täällä moni vannoo rusketuksen nimiin, itse pidän kasvot vaaleina. Ihanne olisi, jos oma iho olisi sileä, mutta jos ei ole, niin tököttiä nassuun. Näyttää ainaki kauempaa hyvältä ja nuorelta.

*Vaatetus. Jos ammatti sallii, kannattaa pukeutua nuorekkaasti. Pois huivit ja jakkupuvut. Mekot, hameet ja tyttömäiset releet parantavat ulkonäköä. 60-luvun tyyli on nuorekas.

*Pieni painonpudotus nostaa itsetuntoa ja vaikuttaa ainakin sitä kautta ulkonäköön.

Vierailija

Method Putkiston tyyliin: rintalihasvenytys. Katso kirjasta ohjeet, että menee oikein. Itselläni ryhti oikenee tuolla näkyvästi, hartiat siirtyvät taaksepäin ja yläselän kyömy suoristuu.

Vierailija

Mulle vedenjuonti ainakin antaa mielikuvan puhdistumisesta, vaikka se ei oikeasti vaikuttaisikaan (toisaalta miksi kaikki sitten toitottavat sitä vedenjuonnin tärkeyttä, jos siinä ei olisi mitään perää?).

Mä olen aina juonut suht paljon vettä ja mulla on aina ollut tosi hyväkuntoinen ihokin. Siihen on kyllä varmasti muitakin syitä kuin vesi, se on vain yksi niistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat