Kumpi siivoajatyyppi olet?

Vierailija

Mä olen tullut siihen tulokseen, että on kahdenlaisia siivoajia: Toiset haluavat, että kämpän yleisilme on siisti, siis irtorojut paikoillaan ja siivotun näköistä (=minä). Toiset on sitten niitä, joille on sama, onko roinat ympäriinsä, kunhan on imuroitu ja pyyhitty pölyt (=meijän isäntä). Kaveripiirissä samoja " alatyyppejä" .

Kommentit (13)

Vierailija

Roinat ympäriinsä ei haittaa, mutta esim. jalkalistoilla ja lamppujen päälläkään ei saa olla yhtään pölyä, mitään sanomalehtisormenjälkiä ei todellakaan ovissa minuuttia kauempaa jne.

Vierailija

Onneksi omassa kaveripiirissä ei ole ainuttakaan sellaista. Jaa, on kyllä yksi, jonka luona saa kyläillä lasten kanssa vain, kun on perusteellisesti siivonnut. Ehkä hän ei ole vielä tullut (siivous)kaapista..?

Vierailija

Sekasorto kotona aiheuttaa henkisenkin sekasorron, mutta pieni likaisuus ei vaikuta niin voimakkaasti. Esim. keittiön lattialla on ollut teeläikkä aamusta enkä ole vielä innostunut sitä pyyhkimään. Sen sijaan miehen tuolin selkänojalle jättämät vaatteet sai heti kyytiä:)

Vierailija

Tavaroiden on oltava paikoillaan ja yleisilme huoliteltu, pölyjen ja imuroinnin kanssa voi sitten lipsua, jos aika ei satu riittämään...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat