Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun lapsi käy kaupan lattialle makaamaan ja huuta kun ei saa lakupatukkaa...

Vierailija

...niin mitä teet?

Minun tyttöni on vielä pieni eikä osaa moista vaatia, mutta jonkun kirjoituksen luin joskus aikaa sitten, jossa äiti uhkasi mennä makaamaan lapsen viereen ja ruveta huutamaan kanssa. Mietin että voinko tehdä niin kun tyttäreni ensimmäisen kerran järjestää shown. Ja minulla on pokkaa :D.

Kommentit (11)

Vierailija

kuin mitä olet ajatellut.

Kaikki lapset yrittävät kehittää tuon lattiamakaamismallin, mutta ne joiden vanhemmat eivät mene halpaan myös lopettavat sen, sillä siitä ei hyödy mitään.

kokemusta on, 3:n äiti

Vierailija

paikalla aikuisen tulee käyttäytyä kuin aikuinen, eli ei todellakaan kaupan lattialle sätkimään. Kotona voi tehdä samoin, jos mielii kokeilla miten lapsi siihen regoi.

Vierailija

AInakaan omani eivät ole koskaan niin tehneet (nyt 8 ja 9 -vuotiaat). Mutta jos olisivat niin olisin kyllä tyynesti antanut huutaa tai napannut kainaloon tms.

Vierailija

Pojat 4,5 v ja 3 v, eikä vielä koskaan ole tuollaiseen tilanteeseen jouduttu. *koputtaa puuta* Meillä ostetaan tosi harvoin karkkia ja jos sanon, että ei osteta, kun lapsi sitä pyytää, on se toistaiseksi tehonnut.

Mitähän tekisin..? Saattaisin jättää siihen huutamaan ja kysyä, että tuletko mukaan vai jäätkö siihen. Tai sitten nostaisin kainaloon (auts, esikoinen painaa 22 kg..) ja kantaisin ulos. Mun pinna ei riitä mihinkään lepyttelyihin, joten en ainakaan alkaisi maanittelemaan tms.

Vierailija

Ei tuo ehdotettu malli kovin järkevältä kuulosta, että aikuinenkin käy siihen makaamaan. Se ei lasta nolota, ihmetyttää vaan ja antaa kyllä kummallisen roolimallin. Toki se sätkintä voi loppua kun ihmettelee että mitä tapahtuu...

Uusimmat

Suosituimmat