Tinyzonesta tilanneet, kauanko kesti paketin tulo ja sujuiko homma ongelmitta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (8)

Vierailija

azucar:

Lainaus:

tuotteet (parit tossut) kaikinpuolin kunnossa (ja hyvin ovat kestäneet) sekä osasivat laskuttaakin oikein ;)

Eli suosittelen!

Ovatko nuo tossu pehmeää nahkaa (tyyliin Bobux, Robeez) vai sellaista jäykkää? Katselin, että olisi kivan näköisiä tossuja tuolla ja kohtuuhintaisia.

Vierailija

Nimittäin tilasin sieltä ruskean haalarin syksyllä.

Maksoin sen ja sitten vasta huomasin, että jaa, pukuja tulee lisää vasta muutamaa viikkoa myöhemmin.

Otin yhteyttä ja pyysin peruuttamaan tilauksen, koska ajattelin etten jouda odottamaan niin kauan.

He suostuivat ja palauttivat rahat heti.

MUTTA! Yllättäen muutaman viikon päästä haalari tuli sittenkin minulle!

Otin yhteyttä, että on käynyt tämmöinen hassu vahinko. He ihmettelivät ja kiittelivät rehellisyyttäni ja ehdottivat, että haluaisinko sen n. puoleen hintaan. Tokihan se sopi. :)

Aivan mainio haalari muuten! Jalkarenksut ovat rikkoutuneet mutta muuten ei naarmun naarmuakaan vaikka hirveässä kulutuksessa on ollut.

Vierailija

mun mielestä on pehmeää, tosin Bobuxin ja Robeezin tossuja olen vain ihastellut, en hypistellyt, joten en osaa varmuudella niihin verrata. Meillä on myös NameItin tai Exitin tossut, jotka ovat paljon kovempaa matskua ja jo vähäisen käytön jälkeen väri " halkeili" .

Tinyzonen tossut on olleet käytössä huisin kuukauden, mutta mitään huonoa en niistä keksi. Ja selkeästi paremmanlaatuiset kuin nuo toiset meillä olevat.

Vierailija

Taidanpa kokeilla noita tossuja, minäkin joskus kaupassa hypistelin NameIt:n tossuja ja ne olivat minusta ihan kamalan paksua nahkaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat