Baby Björn -sitteristä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kellään sellaista Baby Björnin 1-2-3-sitteriä käytössä? Saimme sellaisen piakkoin syntyvälle vauvallemme ja olisinkin kysynyt, että voiko sitä käyttää heti alusta/vastasyntyneestä alkaen? Ohjeestahan näin voisi ymmärtää, mutta jos jollakulla olisi käyttökokemuksia niin mielelläni niitä ottaisin vastaan. Kiitokset:)

Rouvar Rv 37+1

Kommentit (9)

Vierailija

Meillä sitteri on ollut käytössä ihan ensimmäisestä kotiutumispäivästä alkaen. Emme ole vielä ottaneet haarakolmiotakaan käyttöön. Lapsi pysyy hyvin sitterissä ilmankin. Hyväksi on meilläkin havaittu heti alusta alkaen ja jopa hikka keinuttaa häntä...

Miiruskainen ja Herra Suloinen 1 kk

Vierailija

meillä on tuo sitteri ja hyväksi on havaittu. Me saimme sen kun vauva oli suunnilleen kuukauden ikäinen ja hyvin viihtyi siinä jo silloin. Olen myös ymmärtänyt, että siinä voi vauvaa pitää heti pienestä pitäen, sillä sen saa niin makaavaan asentoon.

-Amy ja Emmi 3,5kk

Vierailija

ja kovassa käytössä ollut ihan alusta asti. Todellakin vauva " uppoaa" sinne hyvin ja sitä haarakolmiota ollaan jouduttu käyttämään vasta nyt kun vauva alkanut kääntyilemään. Kiikkuu ihanasti,helppo varpaalla vaikka itsekkin kiikuttaa telkkua katsellessa.Vauva myös pienempänä nukahti usein siihen omaan kiikuntaansa. Kun vauva vähänkin heilahtaa alkaa kiikkuminen automaattisesti.

Kavereilla olen kokeillut niitä perinteisiä putki-jalka-malleja ja en kyllä kuuna päivänä semmoista hankkisi. Niin suuri ero noilla on! Itse epäröin kovasti ko. sitterin ostamista ja meinasin sen tilauksen jälkeen vaihtaa Brevin sitteriin mutta nyt olen kiitollinen että en tuollasita virhe-erhettä mennyt tekemään! (kerrankin)

T:Piippuli ja Vekku 6kk

Vierailija

hyvin käyttää :)

Meilläkin oli alunperin sellainen tavallinen möhkäle sitteri josta en tykännyt ollenkaan. Ostin sitten baby björnin enkä ikinä myy pois! On hintansa väärti. Siinä on hinta-laatusuhde paikallaan. Moni on kauhistellut sen hintaa, mutta tajunneet kun itse käyttäneet mistä ollaan maksettu.

Meillä monet kantelut on jäänyt varmasti pois sitterin ansiosta koska kiikkuu niin kovaa, että mahavaivanenkin vauva on hiljentynyt.

Vierailija

Ollaan jo esikoista siinä istutettu ja nyt toista vauvaa. Aluksi muutaman kuukauden ihan makuuasennossa ja sittemmin pystymmässä. Siteri on lainassa serkultaan joka istui siinä kattelemassa telkkaria vielä kaksivuotiaana:-) Eli käy nojatuolina isommalla vielä!

Mä sain neuvolasta (...) ohjeeksi aikoinaan että ihan vauvaa ei saisi sitterissä pitää selän takia, siis kun selkä on heikko. Mutta tuo BB:n asento on musta hyvä, siinä on selkä pyöreenä. Olen ihan fanaatikko näissä jutuissa, en suostu laittamaan lastani kantoreppuun vaan pelkkään liinaan jne. mutta tuo sitteri " kelpaa" mulllekkin:-P

Suosittelen siis minäkin!!

Lounis ja lapsukaiset

Vierailija

minäkin pidin ihan alkuun vauvaa istuimessa ilman turvavyötä. Tuossa ihan vähän aikaa sitten laskin vauvan vain hetkeksi sitteriin ilman vyötä ja johan hän sieltä punnersi itsensä naama edellä alas. Eli turvavyöt kiinni - koskaan ei voi tietää, milloin vauva ensimmäisen kerran pääsee sitterissä liikkumaan.

Vierailija

Ekalla oli yks Emman sitteri käytössä, toiselle saatiin lainaksi tää Baby Björnin ja ero on huomattava!!! Kiikkuu äänettömästi ja nätisti ja kun vauva liikkuu niin tuoli kiikkuu. Ja tosiaan, vauvasta asti oli meillä siinä matalimmassa asennossa. Nyt puoli vuotiaana hän istuu korkeimmassa ja hyvin siinäkin pystyy nokoset ottaa.

Vierailija

eli aivan loistava sitteri ja meillä ollut käytössä heti kotiutumisesta lähtien. Vauva rakastaa itsekin tuota ihanaa tuoliaan, jossa pystyy keinumaan ja kiikkumaan.

Vierailija

Minäkin yhdyn vilpittömästi BB sitterin kehujiin. Kiinnitti tosin huomiota se, että moni ei pitänyt sitä vyösysteemiä kiinni pienillä vauvoilla. Esikoisen aikaan en ikinä ymmärtänyt valjaita yms turvavyösysteemejä, mutta kakkonen osoittautuikin varsinaiseksi kiemurtelijaksi pienestä pitäen. Sitteristä tuli ulos alle parikuisena, samoin turvakaukalosta (!) kun jätin vyöt auki. Vajaa puolivuotiaana kippasi sitteristä naamalleen kun toinen puoli kolmiosta oli kiinnittämättä, jne.jne.

Eli kannattaa laittaa se vyö kiinni jo aika pieniltäkin. Yllättävästi ne vauvat pääsevät liikkumaan vaikka eivät muka vielä osaakaan ;-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat