Karppaajat AAAAPPPUUUUUAAAAAAA!!!!!!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viikko karppausta takana ja mitään ei tapahdu. Oon aivan hilkulla luovuttaa ja pää on ihan sekasin kaikesta tiedosta mitä oon yrittäny netistä /kirjoista/karppiystäviltä saada. Muutama asia vaivaa kovasti enkä kehtaa karppausinfoon mennä niitä asiantuntioilta kyseleen ku nauraisvat mut varmaan pihalle...Elikkäs, siis paljonko proteiinia, 1g per. painokilo vai 500g kasviksia 500g proteiinia, rasvaa surutta, vai oonko ymmärtänyt nyt jotain väärin koska tuskin kukaan nyt 500 kg painaa ;) Toinen ongelma on se kun kaikki hehkuttaa että näläntunne häviää ja mulla on kuitenki kokoajan nälkä vaikka mielestäni yritän syödä tosi karpisti, siis tarpeeksi rasvaa (vai paljonkohan tarpeeksi on) Mutta enempää ei ainakaan sielu anna periksi syödä. Ja viellä että jos paino jumittaa sentakia että syön liikaa esim. maitotuotteita ja juustoja niin mitä sitten voin syödä jos toi protsku on se 1g. per. kilo eli mulle se tekis 64g... HUH hengästyn ihan itekki , mut toivottavasti joku ihana ihminen vois jelppii mua ja lois muhun uskoa että tää todellaki toimii ja on ihan terveellinen elämänmuutos enkä kuole sydäriin viidev vuoden päästä. Pliis:)

Kommentit (2)

Vierailija

mut mun syömingit on siis tossa otsikon " kiitos avusta" alla. Nyt on kyllä pakko sanoo että tuli senverran tuhdisti syötyä tossa päivällisellä että on ekakerran ihan täysi olo vaikka kovasti kyllä epäilyttää että tuskin tämmösillä ruokamäärillä pääsee vahingossakaan laihtumaan, mutta toivossa on hyvä elää:)

Vierailija

500g lihaa/kalaa/kananmunia, 500g kasviksia, öljyä surutta. Ja kipinkapin vain sinne karppaus.info keskustelupalstalle kyselemään. Ei ole ketään potkittu pois " tyhmien" kysymysten vuoksi. Siksi siellä on just se aloittelijoiden palsta, missä saa kysyä ihan mitä vaan. Itse en ole laskeskellut koskaan mitään karppauksen aikana, joten joku toinen vastannee tuohon proteiini kysymykseesi..

Ja kerrohan tarkkaan mitä olet päivien aikana syönyt, niin voin kommentoida jos löytyy syy nälkään. Nälässä ei toki karppaaja saa olla! ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat