sikiön napatyrä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kuulemma, jos napatyrä havitaan sikiöllä mahdollista ,että vauvalla paha kromosomihäiriö, eikä todennäköisesti selviä hengissä. Kysyisin vain, että onko näin vai onko mitään toivoa vielä??? :((

Kommentit (6)

Vierailija

Onhan terveillä vastasyntyneilläkin napatyriä.. Siis terveillä vastasyntyneillä! Ja onhan niilläkin ne napatyrät olleet jo sikiöaikana.. eihän ne yhtäkkiä ilmesty syntymän jälkeen tyhjästä.

T. minä, jolla ollut napatyä syntyessä, minun veljelläni on ollut syntyessään ja myös minun pojallani.

Vierailija

pojallani huomattiin napatyrä siis sillä hetkellä kun hän huusi ihka ensimmäistä huutoaan. Napanuoraakaan ei oltu vielä leikattu! (eli hän oli syntymätön sikiö vielä paria minuuttia aikaisemmin, napatytänsä kanssa)

Ja terve poika tuo on!

Ultrassa oltaisiin varmasti huomattu napatyrä jos oltaisiin tarpeeksi tarkkaan tutkittu.

Vierailija

tämä huomattiin rakenneultrassa, elikkä tosi aikaisin ja on kookas..mahdollista myös,että on joku sisäelin joka pullistelee??

Vierailija

Siihen vois liittyä jonkin sisäelimen pullistelu. Se ois vastasyntyneellä melko vaikea tilanne. Kysymys on vähän muusta kuin tyrästä siinä mielessä kuin ne tavallisesti ymmärretään. Vaatii leikkaushoitoa yleensä heti syntymän jälkeen ja käsittääkseni sektio mahdollisesti ennen laskettua aikaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat