Mitä ihmettä? Huijaako tuo testi minua?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

No nyt on kyllä pieni pää aivan pyörällä... Tein juuri äsken (illalla klo 18) raskaustestin. Testi oli early detection kasetti testi. Siihen tuli 2 viivaa! Kontrolliviiva selkeästi ja toinen viiva aivan himmeästi. En nyt vain oikein ymmärrä.... Menkat on viimeksi alkaneet 2.2.2007 eli kuvittelin että nyt on meneillään kp 12. Ja edelliset 10.1.2007. Tein kuitenkin testin sillä kahdessa aiemmassa raskaudessa ensioireita raskaudesta on ollut JATKUVA pissalla käyminen. No niin olen tänäänkin sitten käynyt koko ajan pissimässä, joten tuokin pissa jolla testin tein, ehti olla korkeintaan 1,5h rakossa. Aivan ihana asia, jos nyt olenkin raskaana vaikka ei se aivan suunnitelmissa ollut ; / Ainoa huoleni nyt on, että olen viimeiset 2 viikkoa käyttänyt Cipralex mielialalääkettä ja hätääntyneenä kaivoin äsken valmisteen pakkaussetelin, jossa luki että sitä ei raskausaikana pitäisi käyttää : (( Onkohan se ehtunyt vaikuttaa sikiöön. Raskauslaskurin mukaan (laskettuna tammikuun kuukautisista nyt on rv 4+6.

Voiko tuohon testiin luottaa? Ostin kyllä heti perään toisen, jotta voin testata vielä aamulla uudelleen ja pidempään rakossa olleella pisulla. Jos tämä nyt on totta, niin kyllä tämä elämä jaksaa järjestää yllätyksiä. = )

Kommentit (2)

Vierailija

yleensä mieliala lääkkeitä pitää 2vk ottaa ennenkuin itse vaikutusta huomaa. ja koska raskaus on niin alussa ei vauva ole välttämättä sitä keriinny vielä saamaan. kunhan et lääkettä ota enää ennenkuin olet keskustellut lääkärin kanssa.

Onnea!

Vierailija

Early Detection on tosi herkkä ja luotettava testi..ei oo mulle koskaan positiivista tulosta näyttänyt ja raskaustestit ylipäätään eivät näytä valepositiivisia, koska se positiivinen tulos vaatii raskaushormoonia, jota normaalilla ihmisellä ei ole..

Mulla ei siis ole lapsia, mut kun täällä notkuu vuoden päivät, näistä asioista oppii. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat