Tänään tuli töissä tunne, että tykkään oikeasti työstäni.

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Niin olen päiväkodissa töissä ja tänään oikeasti huomasin miten ihania lapset ovat meidän ryhmässä.

Pienillä olen ja lapsia 16 ja menoa riittää mutta on ne vaan niin suloisia.

Vierailija

samat ajatukset työstäni. En tahdo jaksaa millään käydä enää töissä, vaikka olen ollut nykyisessä työpaikassani alle vuoden. On muuten ensimmäinen kerta, kun en viihdy työssäni. Työkaverit ovat aivan ihania, mutta työ ja työnantaja... voi taivas.

Mutta ihanaa kun ap:llä on tuo tunne! Toivottavasti tuo tunne säilyy läpi työelämän!

Vierailija

Minullakin oli tänään oikein flow-olo tunnilla. Yhden luokan oppilaat ovat vain niin mahdottoman mukavia, fiksuja ja motivoituneita, että tunnilla on oikeasti älyttömän mukavaa. Kaikista ryhmistä ei voi valitettavasti sanoa samaa...

t. yläkoulun ope

Vierailija

mietin mitä muuta voisin tehdä jos alaa pitäisi vaihtaa? En vaihataisi ja toivottavasti ei tulekaan ihan äkkiä, että pitäisikään.

Lapset ovat niin aitoja ja näyttävät juuri tunteensa sellaisinaan.

Tänäänkin yksi 2v lapsi halusi halata vielä ennekuin kotiin lähti.

Vierailija

olen yläkoulun opettaja. Työkavereista 70% on kyllä ikäviä harppuja mutta onneksi niitten kanssa ei tarvi olla paljon tekemisissä. ihania ovat ne nuoret, erityisesti tykkään häiriköivistä pojista ja nyrpeinä istuvista "en opiskele" -tytöistä, ihan oikeasti! On ne hikipingotkin ihan hyviä olemassa siellä täytteenä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat