Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkisesti raskain työpaikka, joka sinulla on ollut?

Vierailija

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

jossa kaikki muut työntekijät olivat ennestään tuttuja ja olleet työpaikassa 2-20 vuotta. En päässyt millään työhön sisään, kukaan ei neuvonut eikä perehdyttänyt, vaan piti kiinni tiukasti omista töistään.

Vierailija

Työkavereina kolme n. 45-50 vuotiasta akkaa joista kaksi oli ihan kamalia kyräilijöitä! KOko ajan vahtaamassa sen kolmannen toimia ja juoruilemassa.

Vierailija

Pomo huutaa niskassa että kauppoja kauppoja, ei voi olla noin vaikeeta yhtä lehteä myydä, asiakkaat haistattelee puhelimessa ja palkasta ei tietoakaan. :(

Vierailija

Siis niin paska työnantaja kuin vain voi olla. Sen lisäksi että ylin johto on läpeensä epäpätevää ja osaamatonta porukkaa, oli lähin esimieheni kuin suoraan pimeältä keskiajalta... en ikinä halua mennä sinne takaisin! Ei ihme että on pulaa hoitajista!

Vierailija

Tein sosiaalityöntekijän viransijaisuutta. Lähin esimies ja oikeastaan ainoa työkaveri oli ilmeisesti henkisesti sairas. Pelkäsi asiakkaita, eikä itse osannut työtään, joten sulkeutui työhuoneeseensa ja minun selkäni taakse.

Minkäänlaista perehdytystä en saanut. Kaikki olisi pitänyt osata heti . Mitään tukea en saanut vaikeissakaan tapauksissa. Pelkkiä haukkumsia siitä että HÄN joutui tekemään kaiken , kun minä en kuulemma tehnyt mitään.

Irtisanouduttuani yritti saada jäämään ja kun tajusi ettei mielinkielin olo enää auttanut, rupesi uhkailemaan.

Minun jälkeenikin paikka on ollut auki enemmän kuin yhden kerran...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat