MIKSI pienten lasten muskarikin pitää pilata? :((((

Vierailija

Joka viikko muskarissa sama tyyppi paasaa kovaan ääneen raha-asioitaan, asuntolaina-asioitaan, asuntojen hintoja jne jne jne. Ei mitään ymmärrystä vaikka muskarin ohjaaja vähentäisi valoja ja yrittäisi loppuhiljennystä lapsille. Kova ääni leikkaa hiljaisuuden yli: asuntojen kamalat hinnat blaa blaa... Ja miksi vuokratkin on monta tonnia kuussa blaa blaa...

Miksi v*tussa pitää tulla sinne pienten lasten muskariinkin paasaamaan noita omia asioitaan, eikös muskari ole LAPSIA varten! Ja kommunikaattorilla näppäilemään jos muuta ei keksi. V*TTU!

Koko muskari-ilo on ihan pilalla, joka viikko sama juttu! :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ei ihme että lapsilla on keskittymishäiriöitä koulussa, jos malli kanssa opetetaan että tunnilla voi pulista ihan omiaan.

Minä en katselisi tuollaista hetkeäkään. Oma lapsikin on vaarassa oppia ihan vääriä käyttäytymismalleja.

Vierailija

Siellä on toinen hölmö jolle se jaarittelee raha-asioita ja asuntojen hintoja. En voi tajuta miksi ne tulevat muskariin tuota varten!

ap

Vierailija

Jos haluatte rauhassa keskittyä pelkästään musiikkikasvatukseen, niin tehkää se kotona. Muskari on myös seurustelua varten ja tärkeä henkireikä kotiäideille. Minua ei häiritse, vaikka joskus joku juttelisikin. Loppulaulujen aikaan yli puolet äideistä juttelee, mutta se ei haittaa ainakaan minua. Mene vain muskariin vielä kolmen-lapsen-äiti!

Vierailija

Miestä ei voi laskea ihmiskontaktiksi, koska hän on töiden jälkeen niin väsynyt, että ei jaksa puhua mitään ylimääräistä kanssani. Olen kyllä tajunnut ilmeenne, kun puhun liikaa.

Anteeksi te täydelliset lastenne musiikin tukijat. Pidän taas turpani kiinni tästä lähtien. Ehkä pitää lopettaa muskarissa käyminen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat