Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kuinka kauan yhdessä, kuinka usein seksiä

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

keskimäärin 2-3 kertaa viikossa "normaali" aikana, lomalla 1-5 krt päivässä. Tänä viikonloppuna 3krt päivässä kun lapset on mummolassa. 10+ seksielämälle!

Vierailija

seksipäiväkirjaa vuoden alusta johon olen merkinnyt rakastelut vaimoni kanssa ja omat masturbointikertani. Määrä tietenkin hiukan vaihtelee viikoittain mutta laskin "keskiarvotilanteen" vuoden alusta viime sunnuntaihin (5.10) asti ja se on seuraava.

Rakastelukertoja keskimäärin 3,8 x kk eli ei kertaa viikkoonsa

Omat masturbointini n. 3 x viikossa.

Yhdessä 8 v. En ole tyytyväinen, haluaisin rakastella useammin.

-M 44-

Vierailija

Herätellään taas seksi-intoa vauva-arjen keskellä. Raskausaikana oli rakastelu kiellettyä, kun pieni ei meinannut malttaa muutenkaan olla sisällä. Harrastettiin silloinkin kyllä suuseksiä pari kertaa viikossa, mutta ei se vastannut ennen raskautta olevaa 5-8 kertaa viikossa. Nyt kolmen lapsen väsynyttä arkea pyörittäessä rakastellaan aina vaan kun illalla tai aamulla saadaan olla yhtä aikaa (ja kahdestaan) hereillä sängyssä (tai jossain muualla), eli n. 4-5 kertaa viikossa, ja välillä kyllä tuntuu siltä, että on rikollista harrastaa näin hyvää seksiä oman rakkaan miehensä kanssa. ;) Eli tyytyväisiä ollaan ja toivottavasti sitä yhteistä aikaa löytyy enemmän tällekin taas tulevaisuudessa! Aiemmin saatiin naida myös lounastauoilla, nyt ei oikein onnistu ja välillä rienaa vielä pitkät työmatkatkin...

n 26 v.

Vierailija

Nyt seksiä pari kertaa kuussa. Molemmat haluttais useemmin, mies minua enemmän. Elämäntilanne vaan on se, että meillä on liian vähän aikaa olla yhessä: pienet lapset ja mies tekee aamusta iltaan töitä. Seksin laatuun ollaan molemmat oikein tyytyväisiä, määrään ei niinkään.

Vierailija

ja kerran viikossa vähintään. Mies haluis varmaan enemmänkin ja saakin välillä, mutta mulla ei seksi hänen kanssaan kauheeesti sytytä, joten mulla on "rakastaja", jonka kanssa harvakseltaan nähdään / naidaan ; 1-2 x kuussa. ;)

Vierailija

voisi olla useamminkin ja laatu voisi olla parempaa. Esim. suuseksiä ei ole koskaan, ei puolin eikä toisin. Nykymeno on kuin runkkaamista ilman käsiä.

Vierailija

seksiä 2-10 kertaa viikossa, eli vaihtelee paljon,

välillä on vaan kiirettä ja arkea pienten lasten kanssa.

mutta tyytyväinen olen kyllä koska tarjonta vastaa aina kysyntää puolin ja toisin :-)

N33

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat