Luistimista

Vierailija

Onko muut ostaneet tytölleen hokkareita? Minä itse (äitinä) luistelen hokkareilla ja olen mieltynyt niihin enemmän kuin kaunoluistimiin. Nyt tytölleni (5v) ostin samanlaiset ja on tyytyväinen niihin. Tuli nyt vaan mieleen että alkaakohan päiväkodilla muut tytöt kiusata omaani jos muilla on kaunoluistimet.. Onko muilla kokemusta..

En tiedä miksi aloin tästä nyt stressaamaan =(

Kommentit (5)

Vierailija

Kiitos kaikille vastauksista. Tuli vain tässä omat kokemukset mieleen kun ala-asteella tytöt katselivat nenän vartta pitkin jos oli hokkarit. Itse en oppinut lapsena kaunoluistimilla luistelutekniikkaa juuri ollenkaan ja ajattelin että lapsenikin oppii hokkareilla paremmin..

No nämä on näitä äidin huolia mitkä tulee ja menee =)

Olen samaa mieltä että kaikkien tulisi saada pukeutua miten haluaa.

Vierailija

Aina ryhmässäni on ollut muutama tyttö hokkareilla eikä heitä ole sen takia kiusattu. Ei siis ainakaan ole kantautunut minun korviin asti.

Vierailija

Mutta tuosta kiusaamisesta: Jos päiväkodissa tai eskarissa tai koulussa esiintyy kiusaamista, niin että sitä pitää jo etukäteen pelätä, siihen pitää ihan ehdottomasti puuttua, ja ottaa asia vakavasti.

Sanokaa idealistiksi, mutta mielestäni jokaisen lapsen pitää saada pukeutua juuri niin kuin haluaa ilman, että tarvitsee miettiä sitä että kiusataanko vai ei.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat