Onko paikalla lapsettomia..

Vierailija

..joilla yritystä takana yli kolme vuotta ja syynä selittämätön? Minkälaiset fiilikset?

Kommentit (7)

Vierailija

..kun ensimmäinen inseminaatio oli juuri epäonnistunut ja istuttiin sohvalla itkemässä. Silloin oli aivan kamala vauvabuumi. Miehellä piippasi puhelin ja mietimme, että jaahas, kenelle nyt tullut vauva. Niinhän se oli. Miehen työkaverille oli juuri syntynyt maailman ihanin pikku prinsessa :(

ap

Vierailija

..miten miehesi suhtautuu asiaan? Omani myös suree asiaa omalla tavallaan, mutta ei aina oikein ymmärrä minua. Esim. jatkuvat vauvauutiset saavat minut välillä todella surulliseksi, vihaiseksi ja kateelliseksi. Tätä mies ei ymmärrä. Saatta vaikka suuttua minulle, jos tulen päästelleeksi suustani harkitemattomia sanoja silloin, kun kuulemme hänen sisarustensa vauvauutisia. Ja todella nuo uutiset tekevöt sisälleni ison ja särkevän möykyn :(

Vierailija

Elämä on yhtä tunteiden vuoristorataa mutta toivoakaan ei olla vielä kokonaan menetetty. Häpeää en luule tuntevani ja vähän kummastelin kun kerran eräs ystäväni sanoi minulle että " sinulla ei ole mitään syytä hävetä" kun asiasta keskustelimme.

Vierailija

Me ollaan julkisella ja tuntuu kyllä, että olisi varmaan hyvä tutkia enemmäkin. Tuntuu oudolta, että kun tavalliset perus tutkimukset on tehty eikä mitään poikkeavaa löydy, aletaan vain " tykittämään silmät kiinni" .

Vierailija

Itelläni tulee monesti aivan epätodellien olo. Tuntuu, että yhtäkkiä laitetaan tilanteeseen, missä ei oikeasti ole. Aivan kuin asiaa katsoisi ulkopuolelta. En olisi ikinä voinut uskoa, että minulle käy näin.

Ehkä omituisin tunne tässä asiassa on häpeä. En tajua mistä se tulee ja mikä hävettää, mutta välillä vain hävettää aivan vietävästi. Hassua.

ap

Vierailija

Toisten vauvauutiset ottavat tosi koville, sitä mies ei ymmärrä ei. Sanoo vaan että no mitä se on meiltä pois? Kun se ei hyvä ihminen ymmärrä että se vauva on meiltä pois (ei tosin raskautuvien toimesta, mutta pois on kumminkin, jos ymmärrät mitä tarkoitan?). Jokainen läheisten raskausuutinen on kuin tikarin isku, mulle tulee usein fyysisestikin paha oksetteva ja itkuinen olo, on niin epäreilua!

2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat