Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

CUPLATON

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miten nopeesti CUPLATON rupeaa auttamaan?

Kuulin huhuja, että voi mennä jokunen kerta ennen kun se rupee auttamaan... Onko näin? Ja millon meillä mahdollisesti alkaa mahavaivat helpottamaan? Aloitin antamaan CUPALTONEJA eilen illalla.

Kommentit (7)

Vierailija

Dimetikoni kuten ei myöskään simetikoni ( Disflatyl) eivät imeydy sieltä suolesta mihinkään vaan ikäänkuin pilkkovat ilman(pierun) helpommin paukuteltaviksi ilmakupliksi.

Apuaineet taas ovat tässäkin tapauksessa harmittomia.Joten huoli pois, turvallisia käyttää pieneilläkin paukkumahoilla.

Jos ei ymmärrä tuoteselostetta ei sitä kannata ainakaan tänne tulla tuomitsemaan vaan kysellä vaikka omalta lääkäriltä tai apteekissa farmaseutilta.

Vierailija

Cuplaton 300 mg/ml tipat, emulsio

Cuplaton 300 mg tippojen vaikuttava aine on dimetikoni, jota on 300 mg millilitrassa liuosta.

Tippojen apuaineet ovat glyserolimonostearaatti (Aldo MSD), polyoksietyleeni[100]stearaatti (Myrj

59 S), vedetön kolloidinen piidioksidi (Aerosil 200), sorbiinihappo, sakkariininatrium ja puhdistettu

vesi.

Valmiste sisältää sorbiinihappoa (Ks. kohta ¿Tärkeää tietoa Cuplatonin apuaineista¿).

Minulle ei tulisi mieleenikään ajaa kaksiviikkoiseen suolistoon moisia kemikaaleja......

Vierailija

Meillä myös aloiteltu Cuplatonin käyttö viime viikolla kaksiviikkoiselle pojalle. Neuvolan terveydenhoitaja sanoi, että menee noin kaksi päivää ennen kuin alkaa vaikuttamaan. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että meni ainakin se kaksi päivää vaikka annoin Cuplatonta ennen jokaista syöttöä. Lisäksi olen alkanut antamaan Rela tippoja mutta niiden vaikutuksen alkaminen kestää kuulemma pari viikkoa.

Toivottavasti masuvaivat helpottavat !

Linnea

Vierailija

Minulle neuvolassa sanoivat, että CUPLATON ja RELA-TIPAT molemmat ovat harmittomia kokeiltavia lapsen vatsavaivoihin.

Että minä ainakin meinaan kokeilla ja antaa, jos vaan päästää itkusta ja mahavaivoista eroon.

Vierailija

Nyt se pöyrii sitten turhaan lääkaapissa ja on melkein täynnä. Ei kukaan tarvisi? Se on avattu viime syksyänä (syys-lokakuussa ehkä, en muista ihan tarkkaan) ja päiväys joskus vuonna 2009. Vai onko tämä viesti niitä " lääkelain" vastaisia...

Uusimmat

Suosituimmat