Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka alle 25v ja kolme/neljä lasta

Vierailija

Kertoisitteko tarinanne pikaisesti? Olisin kiinnostunut lukemaan! Ystäväni väittää että kaikki nuorten suurperheiden lapset ovat vahinkolapsia tai perhe uskovainen. Onko muunlaisia perheitä paikalla?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen 24v,ekan sain 17v,kaksoset 19v,kuopus ja VIIMEINEN syntyi kun olin 21v. En aio kertoa enempää mutta en ole uskovainen ja vain ensimmäinen oli vahinko,aborttiin en pystynyt. Tutuille terkkuja :)

Taidan tuntea sut :)

Vierailija

Olen 24v,ekan sain 17v,kaksoset 19v,kuopus ja VIIMEINEN syntyi kun olin 21v. En aio kertoa enempää mutta en ole uskovainen ja vain ensimmäinen oli vahinko,aborttiin en pystynyt. Tutuille terkkuja :)

Vierailija

Meillä on kolme lasta, 8-vuotias tokaluokkalainen, huhtikuussa 5 vuotta täyttävä ja viime kuussa kuopuksemme täytti 2 vuotta.

Esikoinen oli vahinko, kun hän syntyi olin 16-vuotias juuri peruskoulun päättänyt ja mieheni muutamaa viikkoa vaille 18.

Hänen syntymänsä jälkeen kävin lukion, jonka päätyttyä syntyi sitten toinen. Tällä hetkellä olen töissä, aloitin viime syksynä kun kuopus oli 1,5-vuotias. Mies on ollut myös koko ajan töissä, mitä nyt jonkun aikaa työttömänä, hänellä on ammattikoulutus, minulla vain lukio, mutta haaveena olisi jossain vaiheessa lukea vielä ammatti.

Miehen kanssa olemme olleetyhdessä 10 vuotta, välillä on ollut todella rankkaa, mutta aina on rakkaus kuitenkin voittanut. Jossain vaiheessa olimme erossakin, mutta viimeiset 6 vuotta on mennyt todella hyvin.

Neljäs lapsi ei tällä hetkellä ole suunnitelmissa, toisaalta en tiedä haluammeko enää lapsia. Tällä hetkellä haluan keskittyä työhön ja ehkä kohta myös opiskeluun, joten neljännen aika olisi ehkä joskus 6 vuoden päästä, jolloin olemme jo yli 3-kymppisiä ja vanhin jo yläasteella, että jaksaisiko siinä enää uutta vauvaa. No sen näkee sitten tulevaisuudessa miten käy, tällä hetkellä kaikki on hyvin. Tosin täytyy todeta, että varsinkin silloin esikoisen syntymän aikoihin vanhempiemme antama apu tuli todella tarpeen.

Niin ja emme siis ole uskovaisia.

Vierailija

Ensimmäisen lapseni sain 19 vuotiaana. Mieheni kanssa olimme jo seurustelleet muutaman vuoden ja vauvakuumea alkoi kutkuttaa opintojen loppusuoralla. Ihan siis suunniteltu juttu ja hartaasti toivottu. :)

Toinen lapsemme syntyi kun olin 20 vuotias. Sekin oli suunniteltu ja vieläkin hartaammin toivottu (yritystä ehti takana olla puoli vuotta). Tuntui hyvältä saada tappelupukarit pienellä ikäerolla.

23 vuotiaana syntyi komas saman kaavan mukaisesti. :)

Uusimmat

Suosituimmat