Taas jollain päättäjällä välähti päässään (Espoo)

Vierailija

mitä helvetin ideaa on kieltää pientä lasta viemästä omana syntymäpäivänään muille päiväkotikavereille tarjottavaksi karkkia tai jotain muuta syötävää? Eli siis tämä valtuutettu on tehnyt aloitteen siitä että lastensyntymäpäivinä ei saa viedä mitään tarjottavaa päiväkotiin muille lapsille. Kertokaa onko tuossa järkeä? Kenen lapsen vanhempaa tuo asia lämmittää???? Varmasti laitan asiaa eteenpäin tuon asian kumoamiseksi vaikka olen vain tavallinen pulliainen... Niin aloite hyväksytty viimeviikolla

Kommentit (7)

Vierailija

Voihan sitä lapsen syntymäpäivää juhlistaa päiväkodissa muutenkin kuin herkuin.

Meidän lasten päiväkodissa on tapana, että synttärisankari leipoo keittäjän kanssa kakun, johon hän on itse saanut valita täytteet yms. Siitä sitten saa kaikki ryhmän lapset herkutella :) Ja tämä myös Espoossa.

Vierailija

Mietipä kuinka eriarvoiseen asemaan lapset jo päiväkodissa toistensa silmissä asettuvat, jos Janica-Jesminan äiti tuo jokaiselle lapselle nimikoidun Brunbergin konvehdin ja Jeren äiskä ei edes itse muista lapsensa synttäreitä muuten kuin kavereineen lähipubissa.

Vierailija

Meidän pk:ssa lähes kaikilla on tapana, että synttäreitä juhlitaan ja jotain herkkua tuodaan. Kaikki eivät tuo, ja kyllä lapsetkin on oppineet siihen, että heidän mielestä on outoa jos joku ei ole herkkuja tuonut syntymäpäivänään.

Vierailija

Syyksi voin KUVITELLA esim sen, että joidenkin lasten vanhemmat eivät halua että heidän lapsensa syövät mitään herkkuja ja jos yksi ei saa syödä, niin ei ole kovin reilua jos muut mässäävät. Ja allergioitakin on niin paljon, että senkin takia moni lapsi jäisi ilman synttäriherkkuja. Harmi, onhan se ihan kiva sekä sankarille että muillekin juhlistaa mukavaa päivää:(

Vierailija

niin jatkuvasti on herkkuja tarjolla,varsinkin pienten puolella se ei ole sopivaa,minun mielestäni. Ruokamyrkytyksen vaarakin on kun on kotona leivottuja juttuja.

Vierailija

Ei saa tuoda itseleivottuja tuotteita lapsen synttäripäivänä eikä koko päiväkodissa tarjota karkkeja. Musta ihan hyvä päätös. Eli käytännössä ainoa mitä voi tuoda on keksit.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat