Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HERMOT menee miehen kanssa, mitä tehdä? ov.

Vierailija

lapseton nuoripari täällä hermot kireellä arjessa :(

on niin paska fiilis :( itsellä opiskelukiireitä. mies käy töissä ja lukee kauppakorkean pääsykokeisiin.. yritän tsempata lukemaan (ei ole kunnolla aloittanut) mutta miehellä tärkeämpää 4 krt viikossa sali ja 2 jääkiekko. sanoo vain et älä sä huolehdi.

ei ole ollut hyvä koulussa joten vaatisi sisäänpääsy paljon töitä.

mua ärsyttää, ahdistaa kun ei ota neuvosta vaarin. koko elämä perseestä

Kommentit (9)

Vierailija

parisuhde menee perseelleen eikä taatusti lue... ei tee aikataulua, ei suunnitelmaa.. oon niin väsynyt tähän holhoamiseen... tahtoisin paremman elämän ja hänenkin ymmärtävän sen.

väsyttää/vituttaa/itkettää...

ap

Vierailija

No joo, ehkä tosiaan tossa vaiheessa ois hyvä tietää että haluaako opiskella vai ei =). Jotenkin kuvittelin automaattisesti et oisitte olleet nuorempia.

Vierailija

sinä vai se itse? Kuulostaa vaan siltä että ehkä sitä ei kuitenkaan opiskelut vielä innosta. Auttaisiko jos ottaisi " välivuoden" eli kun kuitenkin on duunipaikka niin keskittyisi nyt siihen ja miettisi sitten että haluaako kuitenkin vielä opiskella.

Vierailija

Jos miehesi siis lukee muina aikoina. Sano sille että tekee viikkoaikataulun. Vaikka seinälle " lukujärjestys" , jonka mukaan täytyy toimia. Kun teette näin, ei kummallakaan ole valitttamista. tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat