Sperman mausta...

Vierailija

Oletteko huomanneet eroa tupakoimattoman ja tupakoitsijan välillä? Minun 4 miehen kokemuksella kaikilla kolmella tupakoijalla oli miedomman makuinen sperma kun tällä yhdellä tupakoimattomalla. Aika kitkerä sanoisin.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Onko kukaan tehnyt samaa havaintoa, että " erityisen pahanmakuisten " miesten sperma valuu hitaammin emättimestä?

Vierailija

miehelläni ei kauhean väkevän makuista yleensä ole, polttaa tupakkaa mutta en tiedä vaikuttaako asiaan kun ei kokemusta muista ole.... joskus se on vähän kirpeämmän makuista, joskus paksumpaa ja joskus ihan lirua... mistä sitten nuo vaihtelut johtuu, en tiedä..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Oletteko huomanneet eroa tupakoimattoman ja tupakoitsijan välillä? Minun 4 miehen kokemuksella kaikilla kolmella tupakoijalla oli miedomman makuinen sperma kun tällä yhdellä tupakoimattomalla. Aika kitkerä sanoisin.

Vierailija

Ehkä olen normaalia tarkkamakuisempi tai sitten muuten vaan asiaan perehtynyt, mutta kyllä makueroja löytyy. Nuorempana sinkkuna kun tuli maisteltua eri miehiltä huomasin, että eri miehillä maistuu erilaiselta. Kahden perusteella on hiukan vaarallista mennä tekemään yleistyksiä, mutta rankemmin treenavilla miehillä mielestäni maistui jotenkin kitkerämmältä.

Nyt vakiinnuttuani olen päässyt havainnoimaan vaihtelua samalla miehellä eri aikoina. Ruoka tuntuu selvästi maussa. Varsinkin valkosipuli. Ja jotkut alkoholijuomat. Samoin pidempään varastossa ollut lasti on jotenkin väkevämpää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat