Hyvälle tuoksuvien ihmisten salaisuus?!

Vierailija

Tiedättehän sellaiset naiset, jotka tuoksuu aina mielettömän hyvälle hikoilivat tai ei. Kuinka he se tekevät?!!

Itsestäni tuntuu, että varsinkin jos esim vain kaupassa tulee kuume, haisen pahalle. Käyn joka päivä suihkussa, pesen ns merkkituotteilla, käytän deodoranttia ja jotain kevyttä hajuvettä. Silti tuntuu, että haisen tympeälle ainakin loppupäivästä.

No, ongelma lie tämäkin ;)

Mutta pliis, kertokaa salaisuutenne!

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Uskon kanssa, että hienhajun voimakkuus liittyy ruokavalioon. Mun hiki ei haise juuri millekään, en edes käytä dödöä muuta kuin jumpassa.

Inhoan tosi rasvaisia ja mausteisia ruokia, en syö sellaisia juuri koskaan.

Sitä en sano, että haisisin erityisen hyvälle, ehkä neutraali on oikea kuvaus. En käytä mitään voimakkaan tuoksuisia suihkusaippuoita tai rasvojakaan.

Vierailija

Kainalohikeen ainakin vaikuttaa vaatetus. Sellaiset paidat, joiden hihat menevät tiukasti kainaloon kuluttavat dödön pois muutamassa tunnissa. minä ainakin lisään sitä päivän mittaan. Väljemipiä vaatteita käyttäese ongelmaa ei ole.

Vierailija

sitä mäni mäkin ihmettelen. Tosin en kyllä itsestäni haista mitään. Joistain tulee vaan joku ihanan tuoksun tai shampoon tai suihkusaippuan tuoksu kun ohi kävelevät. Mutta eivät silti tuoksu voimakkaalle. Itsekin hajusteallergikkona käytän tuoksuttomia tuotteita, joskus suihkaisen hiuksiin hajuvettä. Dödöä ei tarvi käyttää, ei mulla haise oikein hiki, paitsi jumpalle laitan.

Vierailija

Olisko lisää kommentteja?

Sillä ei tosiaan ole merkitystä onko halpa vai kallis dödö/hajuvesi... korkeintaan sillä sisältääkö alkoholia vai ei.

Mutta mäkään en ole löytänyt apua mistään. Syön kyllä toisinaan epäterveellisesti vaikka hoikka oon.

Ja sinä kuka et käytä dödöä ja silti illalla kainalot tuoksuu suihkusaippualle! Oon kyllä KADE! Jos mä unohdan laittaa dödön niin haisen jo TUNNIN päästä ihan hirveelle =(

Vierailija

Koskaan en ole dödöjä käyttänyt ja tänäänkin olen moneen kertaan hikoillut, kun lasten kanssa juostu paikassa jos toisessa. Raskausaikana huomasin tosin, että haisin jollain tavalla pahalle. Luulen, että multa vain yksinkertaisesti puuttuu se bakteeri, joka hien hajun mm. kainaloihinkin aiheuttaa.

Vierailija

Syön ihan normaalia ruokaa. Joskus epäterveellistä, mausteista, toisinaan terveellistä ja mietoa, joten siinö ei ainakaan ole minun salaisuuteni.

Kainalot haisee mulla suihkusaippualta illalla kun otan vaatteet pois.

Vierailija

mutta yksi mikä voi vaikuttaa on se, juoko riittävästi vettä päivän aikana. Monet ihmiset juo aivan liian vähän vettä eikä tajua että esim. kahvi on diureetti (poistaa nestettä) eikä mitenkään sama asia kuin vesi tai mieto mehu

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat