ostin kun halvalla sai arabian 24h lautasia!!!

Vierailija

joku täällä sanoi että ne olis nyt halvalla ja niinpä olikin,ruskeat ja sininen väri lopetetaan vain valkoinen jää. Ostin sinisiä syviä lautasia 6kpl-18e siis 3e kappale! laatutavaraa halvalla.

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

Vihreenä löytyis 6-8 kpl kutakin kuppia, lautasta...syviä ja matalia, pari kermakkoa, sokerikippo...taidan viedä kirpparille.

Lommilasta hain monta muovikassillista mukeja, ruokalautasia ja pastalautasia, kaikki 3 euroa/kpl.

Vierailija

Just tulleessa uudessa Op-Pohjolan asiakaslehdessä oli vielä sellainen etu et saa 15e alennusta yli 75e tilauksesta (koskee myös aletuotteita). Että nyt on monenlaista etua tarjolla ! Itse tilasin just tota coffee väriä 3 eri lautaskokoa ja kupit+aluslautaset niihin...

Vierailija

Hei sinä joka sanoit haluavasi myydä niitä vihreita 24h astioita, minä voisin olla kiinnostunut ostamaan. Missä hinnoissa liikuttaisiin? Minkälaisia astioita sinulla on? Ovatko hyvässä kunnossa?

Jos laittaisit spostiosoitetta, niin voisin laittaa viestiä.

Vierailija

mä ostin Järvenpään myymälästä tummanruskeita pastalautasia vaimitänenyton 10kpl. halvalla sai ja meillä on käyttöä. valkean teeman kanssa ihan jees kattauksessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat